mam pytanko co mozna zrobi jezeli katanka jest odblokowana wymieniony jest gaznik , tlok i pasek i jest ona dotarta lecz nie chce mi isc wiecej niz 50km/h prosze o pomoc co mozna zrobi zeby ona szla szybciej wszyscy mi mowia ze powina mi isc z 90 bo na stopkach taki mi kreci kolo ze az malo co nie wyrwie a gdy usiade to nie chce mi isc wiecej niz 50-40 prosze o pomoc.
ja np mam wydech sportowy cylek 70 ccm i mam ten sam problem , przy około 60 km/h zmula ją spadnie predkość i znowu wyrywa strasznie , wymienic pasuje gaźnik , czy wystarczą same dysze jak tak to prosiłbym o linki bede strasznie wdzięczny ( rozmiar dysz , i model) gazior seria
Sorki za Offtopic ale mam pytanko do @Michal28 jak zrobiłeś takie fajne podświetlenie zagarów??Napisz tutaj albo najlepiej na gg: 10716882.Dzięki i pozdro.
@ szumi-katana98 lol lol przecież takie podświetlenie jest seryjnie w katanie?? Pod spodem są zwykłe białe żarówki. Tylko ze cyfry są pomalowane. Dla tego jak masz np. niebieskie żarówki podlicznikiem to tylko ci podświetla najmocniej do 90 a dalej to już cięko
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach