Wybór Świecy.
|
Pietras |
Dodany dnia 18-03-2009 12:31
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Świeca zapłonowa.
Mocno okopcona lub inaczej zabrudzona świeca nie daje silnej iskry. Nagary należy wyczyścić za pomocą szczotki drucianej lub innego ostrego narzędzia i ustawić odstęp elektrod na odległość 0,6 - 0,7 mm.
Przy każdym czyszczeniu nagaru należy sprawdzić zabarwienie elektrod. To zabarwienie informuje czy zastosowana świeca jest odpowiednia do warunków pracy Twojego skutera. Jeżeli świeca zapłonowa jest całkiem biała i zeszklona to znaczy, że sie zbyt mocno nagrzewa. Świeca ta powinna zostać wymieniona na świece zimniejszego typu. Normalnie pracująca świeca powinna być zabarwiona na lekko brązowy kolor.
Tabela wymiany świec zapłonowych.
1.Jeżeli świeca standardowa jest mokra lub ciemna , należy ją wymienić na takie śwwiece jak:
NGK BPR5HS . NIPPONDENSO W16FPR-U . BOSCH WR8BC
2.Standard.
NGK BPR6HS . NIPPONDENSO W20FPR-U . BOSCH WR7BC
3. Jeżeli normalna świeca zapłonowa jest całkiem biała lub zeszklona , należy ją wymienić na tę świecę.
NGK BPR7HS . NIPPONDENSO W22FPR-U . BOSCH WR5BC
Wander.
"Kolejną sprawą jest to że zakopcenie świecy lub jej kolor może mieć całkiem inna przyczynę..... a mianowicie źle regulacja gaźnika i to w tym bym bardziej dopatrywał się złego koloru świecy itd."
Oto standardowa świeca do Suzuki Katana.
Pietras.
Oparte na instrukcji obsługi.
Usterki Świecy
http://www.126fan...swiece.htm
Edytowane przez Pietras dnia 18-05-2009 18:10 |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 18-03-2009 13:43
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Nie wiem po co ten temat jak to jest napisane w instrukcji obsługi.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 18-03-2009 14:24
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Właśnie o to chodzi że ludzie zanim będe wiedzieć gdzie to jest założa 100 temato i postów... |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 18-03-2009 14:28
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Hmyy też za bardzo nie wiem po co?? Wymiana świecy to chyba nie najtrudniejsza rzecz. Ale mogę przykleić może się przydać bo są podane podstawowe modele
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 18-03-2009 14:37
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Oto właśnie chodziło . |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 18-03-2009 15:29
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Kolejną sprawą jest to że zakopcenie świecy lub jej kolor może mieć całkiem inna przyczynę..... a mianowicie źle regulacja gaźnika i to w tym bym bardziej dopatrywał się złego koloru świecy itd.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 18-03-2009 17:51
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
Wander ma całkowitą rację i jeszcze dodam, że jak ktoś nie jeździ na dłuższe trasy, że silnik się mocno nie nagrzewa, to też będzie trudno określić czy jest dobra.
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
tarzanitoo |
Dodany dnia 01-05-2009 08:01
|
Nowy
Postów: 35
Data rejestracji: 18.02.09
Pomógł: 1 Skąd: Mikołów (12km Od Katowic)
Status upomnienia:
|
Zgadzam się z baziu_19 i wander i dodam tak samo ze po kolorze świecy można się zorientować czy katanka za dużo oleju pije lub za mało |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 01-05-2009 08:06
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Słyszeliście o świecach Denso ? Podobno po testach wielu użytkowników Forum.mieloch.pl sprawdza sie dużo lepiej niż NGK są wytrzymalsze i podono skuter się lepiej na nich zachowuje :]
Edytowane przez Daniez dnia 01-05-2009 09:04 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 01-05-2009 09:08
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
No zyskujesz +5 na v-maxie nie żartuje...ja miałem w katanie na trochę nią...ja tam osobiście nie zauważyłem żeby scoot jakoś inaczej się zachowywał...a na wytrzymałości to nie wiem bo miałem ją 1 dzień.do sprawdzenia przewodów
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|