Siema. Mam problem odnośnie króćca. Dzisiaj odkręciłem gaźnik ale nie mogę odkręcić króćca od silnika. Są tam dwie śruby ale nie idzie. Są też takie dwie niby śruby bez gwintu a wiec jak je odkręcić? a drugie pytanie to czy zablokowany króciec ma tylko wlot do gaźnika na około 2 cm? prosiłbym o fotki tego mocowania. PS ile może być warty gaźnik seria 100% sprawny ze ssaniem oryginalnym? A czy żle jak przy aku nie mam bezpiecznika? bo dzisiaj z ciekawości sprawdziłem i nie ma żadnego
Edytowane przez ptysiex dnia 27-02-2009 18:26
Cała katana na cześci!! WSZYSTKO SERYJNE I TUNINGOWE DUŻO ZNANYCH FIRM AIRSAL STAGE6 TOP RACING ITD. GG 8412144 PAVIX@TLEN.PL
Te 2 niby śrubki weź zeszlifuj kontówką . A potem wkręć tak blacho-wkręt. Przynajmniej mi tak zrobili jak oddałem do naprawy. A ten bezpiecznik kolo aku. to jam mam pęknięty ale jakoś suzi pali.Ale lepiej żeby ten bezpiecznik był w razie jakiegoś zwarcia (lepiej kopic bezpiecznik niż całą instalacje )
Weźcie pomóżcie bo stoję z robotą ;/
Cała katana na cześci!! WSZYSTKO SERYJNE I TUNINGOWE DUŻO ZNANYCH FIRM AIRSAL STAGE6 TOP RACING ITD. GG 8412144 PAVIX@TLEN.PL
Weź mógłbyś troszke poszukac osobiście zakładałem temat dotyczący tych śrub.Ale ci pomoge weż dość ciękiego przecinakak i miarowo udeżaj w główke tej sruby oczywiście w ta stronę aby jednocześnie ją odkręcać.Te śruby to taka jagby plomba przed rozpołowieniem silnika.