Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Jak to zrobić?
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 7

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900119 tygodni
wydrus154 tygodni
valavme162 tygodni
Kamil189 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek204 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Jak to zrobić?
EVOVIII
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 15:51
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A nie które chinole np. Motobi Quest ma seryjnie w 4T cylinder 80ccm, wiem bo kolega sie zdziwił jak zatarł i zamówił nowy tłok Smile.
 
majer93
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 16:10
Awatar

Stały bywalec


Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Przeważnie jak jakis skuter jest chinskim czterosuwem to nie da sie tym stuntowac. po prostu ne da. szczególnie jak sa to wielkie skuter, które ważą po 115kg!! Nawet jak seryjnie to 80ccm to i tak mocy brak. Czterosuw jest o wiele slabszy niz dwusuw przy niskich pojemnosciach. ja uwiellbiam 2T, bo silniki są lekkie, ladny dzwiek pracy i ta moc. szkoda, ze 2T nie są tak zywotnie jak 4T. Ja uwazam, ze katana jest dobra do stuntu, bo jest lekka i ma silnik z odpowiednia iloscia mocy heh
 
EVOVIII
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 16:18
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie no śmiech majer93! 4T ma o wiele ładniejszy dźwięk. Weź sobie posłuchaj Trabanta a jakieś Polo. 80ccm to nie jest tak mało w 4T tylko założę sie że jechałeś na zablokowanym sprzęcie. Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. A zdziwił byś się jak mój qmpel na milkiłeju Foucusie wymiata na kole Wink. Nie żebym bronił chinole i 4T ale taka jest prawda.
 
wander
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 16:48
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
co ty człowieku w ogóle gadasz?? Silniki 4T są o wiele żywotniejsze od 2T. Za top silniki 2T są mocniejsze!!
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
Fazi
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 16:49
Awatar


Stały bywalec


Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja słyszałem ze w skuterach bardzie żywotne są 4T , ale spierać sie nie bede... Wiem , tak jak mówi Wander , ze 2T są mocniejsze..
Edytowane przez Fazi dnia 27-12-2007 16:51
049 Cool
 
EVOVIII
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 17:29
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
W skuterach 4T jest żywotniejsze. A wiecie chociaż dlaczego? 4T kręci o wiele mniejsze obroty w skuterze niz 2T. Obroty 2T w skuterach to od 6 do 14 tyś. więc chyba wiadomo że żywotność w skuterze będzie mniejsza. Zaś w 4T to max 7 tyś.
 
wander
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 17:39
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
EVOVIII napisał/a:
Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. 4T ale taka jest prawda.

To ty pisałeś że 2T jest żywotniejszy od 4T.....
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
majer93
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2007 20:42
Awatar

Stały bywalec


Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
@EVo ty nie wiesz co pisesz. a to forum to jest o skuterach czy o trabantach?, bo nie wiem. EVo, pisales na początku, ze 2t jest zywotniejsze, a potem 4t. Czterosuw 50ccm chodzi paskudnie. Ja tego nie moge sluchac, bo to buczy, nie ladnie pracuje. dwususuw ze stozkiem to miodzio. Na nizszych obrotach ladnie warczy, a potem plynnie pracuje. 4t jest o wiele zywotniejszy niz 2t. A jak Ci sie @Evo tak podoba 4t to sobie kup 115kg Magnus i wio.
 
EVOVIII
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2007 19:55
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Napisałem że silniki 2T są żywotniejsze w wyższych pojemnościach i jak kręcą niże obroty nie tak jak skuterki po 14 tys. Zaś w skuterach o małej pojemności 4T. A powiedz mi w ogóle jaki Magnus waży 115kg? Czasami mi jest Was żal, pożal sie Boże mechaników od 7 boleści, ale dobra Wy wiecie lepiej, więc wciskajcie ludziom nadal kity.
 
majer93
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2007 20:15
Awatar

Stały bywalec


Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
stara wersja magnus carave wazy ok 110kg na 100%. Jak bys wiedzial silniki 4T są cieżkie w porónaniu do 2T. I ty EVO wymysliles nową teorie ze 2T na wyzszych pojemnosciach jest wytrzymalszy od 4T. No więc dlaczego same motory i samochody to 2T?? Dlaczego trabant z silnikiem 2T wymagał
kompletnego remontu po 50 000km?? Dlaczego nie produkuja aut 2T tylko 4T, chociaz dwusuw jest tanszy w produkcji?? DLACZEGO???ShockShockShockShock
 
EVOVIII
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2007 20:31
Awatar


Stały bywalec


Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A to dlatego że dwusuw jest nie ekologiczny, droższy w eksploatacji i dużo pali!
 
majer93
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2007 21:03
Awatar

Stały bywalec


Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
co z tego, ze jest nie ekologiczny jak prawo pozwala sie poruszac motorowerem, motocyklem i samochodem dwusuwem. Dwusuw jest prosciej zbudowany niz 4T. No to z naprawa jest lepiej. Owszem, duzo pali w porównaniu do 2T.BAngryAngryAngry
 
Fazi
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2007 01:04
Awatar


Stały bywalec


Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Słuchajcie , kumpel zamawia Cylinder , tłok i głowice do zip 4-t (piaggio) o pojemności 90ccm, około 800zł i to ma mieć coś około 23 KM. Zobaczymy jak to będzie śmigać. firma bodajże TEC, ale nie jestem pewien
049 Cool
 
majer93
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2007 13:36
Awatar

Stały bywalec


Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no ale to piaggio zip 4T to jest jeden z lepszych sqtów z czterosuwuw. Napewno nie bedzie miec aż tyle mocy, bo mój kumpel tez kupił ten cylek ale do chiniloa i napewno nie ma az tyle mocy. Za cylek dał 600zł, a firma Naraku. Wiem ze tuning w 4T nie daje az tyle poprawy osiągów co w 2T.Cool
 
Fazi
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 29-12-2007 22:10
Awatar


Stały bywalec


Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
w 4-T wymiana sie moduł , cylek i rolki . I to wszystko na ten temat , bo komina nie trzeba w 4-T wymieniać Ale w specyfikacji jest 20kilka koni... Firma TEC bodajże , włoska , nie chińska...
049 Cool
 
Daniez
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2008 21:02
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Oj chyba jakiegoś {D e b i l a} poniosła fantazja
Edytowane przez Daniez dnia 28-01-2008 21:02
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
CzopAss
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 12-04-2008 18:55
Awatar


Doradca


Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Co wy wogole gadacie? To temat o STUNCIE!! Halo moderatorzy!! Silniki 4suwowe są cięższe i mają mniej mocy, ale są stosowane w nowoczesnych samochodach i motorach ponieważ zużywają znikome ilosci oleju, mało palą, mają piękny dźwięk ;D równo pracują, trudniej je zatrzeć i są wytrzymalsze, mają inną temperature i są ekologiczniejsze. A co do tematu technika i trening!! Porada jest taka, żeby usiąść Grin mianowicie jedziesz 10m/h albo 5km/h nogi masz cofnięte do tyłu, stoisz na nich i w jednej chwili odkręcasz gaz i siadasz mocno [cenzura] "uderzasz" na środek/tyl kanapy... najpierw naciskaj tylny hamulec odrazu jak to zrobisz, potem mniej i mniej, potem zaś trenuj i w tydzień się nauczysz Smile Pozdrowienia.
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
[A] Jak zrobić sciągacz do magneta ;) Eksploatacja i naprawa 3 21-12-2012 16:54
Jak najtańszym kosztem zrobić, aby.. Tuning Mechniczny 18 21-06-2012 22:42
Co zrobić z Kataną ? Tuning Optyczny 10 04-06-2012 17:04
Doradzcie co zrobić żeby było dobrze!!! Ogólne 2 10-05-2012 22:09
Co zrobić żeby katana jechała szybciej. Tuning Mechniczny 6 19-11-2010 19:26
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki