Jak to zrobić?
|
EVOVIII |
Dodany dnia 27-12-2007 15:51
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A nie które chinole np. Motobi Quest ma seryjnie w 4T cylinder 80ccm, wiem bo kolega sie zdziwił jak zatarł i zamówił nowy tłok . |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 27-12-2007 16:10
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Przeważnie jak jakis skuter jest chinskim czterosuwem to nie da sie tym stuntowac. po prostu ne da. szczególnie jak sa to wielkie skuter, które ważą po 115kg!! Nawet jak seryjnie to 80ccm to i tak mocy brak. Czterosuw jest o wiele slabszy niz dwusuw przy niskich pojemnosciach. ja uwiellbiam 2T, bo silniki są lekkie, ladny dzwiek pracy i ta moc. szkoda, ze 2T nie są tak zywotnie jak 4T. Ja uwazam, ze katana jest dobra do stuntu, bo jest lekka i ma silnik z odpowiednia iloscia mocy heh |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 27-12-2007 16:18
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nie no śmiech majer93! 4T ma o wiele ładniejszy dźwięk. Weź sobie posłuchaj Trabanta a jakieś Polo. 80ccm to nie jest tak mało w 4T tylko założę sie że jechałeś na zablokowanym sprzęcie. Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. A zdziwił byś się jak mój qmpel na milkiłeju Foucusie wymiata na kole . Nie żebym bronił chinole i 4T ale taka jest prawda. |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 27-12-2007 16:48
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
co ty człowieku w ogóle gadasz?? Silniki 4T są o wiele żywotniejsze od 2T. Za top silniki 2T są mocniejsze!!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Fazi |
Dodany dnia 27-12-2007 16:49
|
Stały bywalec
Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ja słyszałem ze w skuterach bardzie żywotne są 4T , ale spierać sie nie bede... Wiem , tak jak mówi Wander , ze 2T są mocniejsze..
Edytowane przez Fazi dnia 27-12-2007 16:51
049 |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 27-12-2007 17:29
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
W skuterach 4T jest żywotniejsze. A wiecie chociaż dlaczego? 4T kręci o wiele mniejsze obroty w skuterze niz 2T. Obroty 2T w skuterach to od 6 do 14 tyś. więc chyba wiadomo że żywotność w skuterze będzie mniejsza. Zaś w 4T to max 7 tyś. |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 27-12-2007 17:39
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
EVOVIII napisał/a:
Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. 4T ale taka jest prawda.
To ty pisałeś że 2T jest żywotniejszy od 4T.....
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 27-12-2007 20:42
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
@EVo ty nie wiesz co pisesz. a to forum to jest o skuterach czy o trabantach?, bo nie wiem. EVo, pisales na początku, ze 2t jest zywotniejsze, a potem 4t. Czterosuw 50ccm chodzi paskudnie. Ja tego nie moge sluchac, bo to buczy, nie ladnie pracuje. dwususuw ze stozkiem to miodzio. Na nizszych obrotach ladnie warczy, a potem plynnie pracuje. 4t jest o wiele zywotniejszy niz 2t. A jak Ci sie @Evo tak podoba 4t to sobie kup 115kg Magnus i wio. |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 28-12-2007 19:55
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Napisałem że silniki 2T są żywotniejsze w wyższych pojemnościach i jak kręcą niże obroty nie tak jak skuterki po 14 tys. Zaś w skuterach o małej pojemności 4T. A powiedz mi w ogóle jaki Magnus waży 115kg? Czasami mi jest Was żal, pożal sie Boże mechaników od 7 boleści, ale dobra Wy wiecie lepiej, więc wciskajcie ludziom nadal kity. |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 28-12-2007 20:15
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
stara wersja magnus carave wazy ok 110kg na 100%. Jak bys wiedzial silniki 4T są cieżkie w porónaniu do 2T. I ty EVO wymysliles nową teorie ze 2T na wyzszych pojemnosciach jest wytrzymalszy od 4T. No więc dlaczego same motory i samochody to 2T?? Dlaczego trabant z silnikiem 2T wymagał
kompletnego remontu po 50 000km?? Dlaczego nie produkuja aut 2T tylko 4T, chociaz dwusuw jest tanszy w produkcji?? DLACZEGO??? |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 28-12-2007 20:31
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A to dlatego że dwusuw jest nie ekologiczny, droższy w eksploatacji i dużo pali! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 28-12-2007 21:03
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
co z tego, ze jest nie ekologiczny jak prawo pozwala sie poruszac motorowerem, motocyklem i samochodem dwusuwem. Dwusuw jest prosciej zbudowany niz 4T. No to z naprawa jest lepiej. Owszem, duzo pali w porównaniu do 2T.B |
|
|
|
Fazi |
Dodany dnia 29-12-2007 01:04
|
Stały bywalec
Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Słuchajcie , kumpel zamawia Cylinder , tłok i głowice do zip 4-t (piaggio) o pojemności 90ccm, około 800zł i to ma mieć coś około 23 KM. Zobaczymy jak to będzie śmigać. firma bodajże TEC, ale nie jestem pewien
049 |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 29-12-2007 13:36
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
no ale to piaggio zip 4T to jest jeden z lepszych sqtów z czterosuwuw. Napewno nie bedzie miec aż tyle mocy, bo mój kumpel tez kupił ten cylek ale do chiniloa i napewno nie ma az tyle mocy. Za cylek dał 600zł, a firma Naraku. Wiem ze tuning w 4T nie daje az tyle poprawy osiągów co w 2T. |
|
|
|
Fazi |
Dodany dnia 29-12-2007 22:10
|
Stały bywalec
Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
w 4-T wymiana sie moduł , cylek i rolki . I to wszystko na ten temat , bo komina nie trzeba w 4-T wymieniać Ale w specyfikacji jest 20kilka koni... Firma TEC bodajże , włoska , nie chińska...
049 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 28-01-2008 21:02
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Oj chyba jakiegoś {D e b i l a} poniosła fantazja
Edytowane przez Daniez dnia 28-01-2008 21:02
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
CzopAss |
Dodany dnia 12-04-2008 18:55
|
Doradca
Postów: 595
Data rejestracji: 17.02.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Co wy wogole gadacie? To temat o STUNCIE!! Halo moderatorzy!! Silniki 4suwowe są cięższe i mają mniej mocy, ale są stosowane w nowoczesnych samochodach i motorach ponieważ zużywają znikome ilosci oleju, mało palą, mają piękny dźwięk ;D równo pracują, trudniej je zatrzeć i są wytrzymalsze, mają inną temperature i są ekologiczniejsze. A co do tematu technika i trening!! Porada jest taka, żeby usiąść mianowicie jedziesz 10m/h albo 5km/h nogi masz cofnięte do tyłu, stoisz na nich i w jednej chwili odkręcasz gaz i siadasz mocno [cenzura] "uderzasz" na środek/tyl kanapy... najpierw naciskaj tylny hamulec odrazu jak to zrobisz, potem mniej i mniej, potem zaś trenuj i w tydzień się nauczysz Pozdrowienia. |
|
|