Witam
Mam taki problemik z wymiana zebatki z zdjeciem starej zebatki z walka przekladni wturnej zebatki pierwotnej.Wie ktos moze jak ta zebatka sie tam trzyma??
Z GORY DZIEKI ZA WPISY
musisz oddać do jakiegoś mechanika bo sam nie zdejmiesz... chyba że masz prase hydrauliczną czy tam jakiś wyciskacz ja próbowałem wybić ją "garażowymi sposobami" i musiałem oddać do tokarza bo tak zgniotłem ze nie chciało wejść w to łożysko... jeśli Cie dobrze zrozumiałem.. chcesz wymienić przekładnie pierwotną tak?
jakos niechce zeby mi cos piszczalo (jak pisk moze byc fajny??) :rol:
SZAJS!!!! ZALOZYLEM JA DZISIAJ WSZYSTKO PIEKNIE !! PRZYSPIESZENIE TO TA PRZEKLADNIA ODEJMUJE!!!!!! NIEWIEM JAK Z V-MAX TO BANIM SIE ROZPEZILEM TO SIE COS ROZLECIALO!!!!!!!!! WKURZONY JESTEM NA MAX JUTRO ROZBIERAM ZOBACZYC CO JEST Z TYM
Staraj sie nie pisac posta pod postem
Edytowane przez Bambus dnia 06-04-2007 20:00
nie lozysko nie bo dzisiaj juz zdemontowalem kape i sprzeglo ani kolo nie ma luzow niec to nie lozysko. Tak z ojcem gadalem to prawdopodobnie zeslizgnela sie ta zebatka o ktora sie pytalem jak zalozyc. Zaslizgnela sie i chaczy o kape (jak pomysle ze mam to jutro znowu rozbierac to juz mi sie zyc nie chce) ale ta przekladnia odejmuje przyspieszenie
ktora przekladnia ? qba nie wiesz ze to fajyn piska jak on mnie wkurza ;/ zamiast slyuchac super bajeranckiego klanku next ra to musze sluchac gdy schodze z wolnych na wyzsze obroty pisk jakiejs glupiej przekladni
Jakiej firmy przełożenia? Czemu szajs wszystkim innym działa, może źle założone, a przyspieszenie na Top Preformance wzrasta, a na Polini zostaje takie same lub lepsze. ...
juz jest dobrze wszystko chodzi (zebatka sie wysunela i chaczylo) a co do przyspieszenia to na poczatku mi tak moli ze szok wogule sie nie da jechac znowy musze poeksperymentowac z rolkami i sprezyna