niema takier recepty ziomek po prosty na oko lub weź znajdź w jakimś zakładzie taką samą tulejke skróć i zobacz czasami liczą sie mm
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
Ja bym nie radził skracać (a nie zkracać) seryjnej tulejki bo później w razie czego możesz mieć problem z dostaniem drugiej ... i nie rób tego fleksem albo innym narzędziem sam bo możesz nierówno obciąć a wtedy będzie źle ;PP ja seryjną tulejkę miałem dłuższą o jakieś 2-3 mm od tej z Hebo NG
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
po prostu skracasz tulejkę, zazwyczaj o około 2-3 mm, nie więcej. Jak jednak skrócisz za dużo zawsze możesz założyć podkładki niwelujące twoje skrócenie(koniecznie stalowe, nie mogą być miedziane)