Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 6 dni
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem
heniu123
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 14:58
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam.Mam problem z moją kataną,przed zmianą dyszy głównej z oryginalnej na większą 85 w seryjnym gaźniku było wszystko ok dopiero po zmianie zaczęły się problemy,mianowicie:
1.Ciężko jest ją zapalić z kopniaka ponieważ nie działa starter i niechce się wbijać na obroty i trzeba ją odpalać na gazie do oporu
2.Jak przejadę około 1,5km to dostaje muła jak trzymam gaz do oporu a jak puszcze to trzyma przez chwile wolne obroty i gaśnie a po tym jak zgaśnie muszę poczekać z 10-15 minut żeby chciała znowu zapalić i też jest ją po tym wszystkim ciężko zapalić.

Przypominam że jest to katana z 2001 roku w starej budzie chłodzona cieczą z gaźnikiem 12 keihina i stożkiem Polini air box,tłumikiem LeoVince TT,wariem Malossi Multivar.

Czekam na odpowiedzi.Z góry THX.
 
x1x1x1
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 15:16
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A regulowałeś gaźnik?

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
szyszek05
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 18:09
Awatar


Coś wiem


Postów: 172
Data rejestracji: 03.09.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wyreguluj gaźnik, ew zmień na mniejszą dyszę
 
heniu123
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 19:10
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tak,regulowałem gaźnik
 
Headhunterz
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 20:45
Awatar


Znawca


Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9
Skąd: Gostynin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Gaźnik 12? A nie za duża dysza jak na ten gaźnik? Ja bym kupił większy jakbym miał 12mm.
ultrasfans.cal.pl/images/signatures/5946657847ebde5a7ae26.jpg


Cała suzuki Katana na części
 
heniu123
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2008 22:20
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To jaką dyszę mi proponujecie do mojej katany z tymi częściami???
 
Daniez
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 09:27
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
O ~10 większą. Jak masz tam w 12 to chyba siedzi 55 to bierzesz 65-70 i git
Edytowane przez Daniez dnia 05-10-2008 09:28
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
Pietras
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 15:10
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ale czemu masz gaznik 12 ? skoro seryjny ma 14,5 chyba ;p
 
www-suzuki-katana.pl
heniu123
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 15:12
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tak,oryginalnie miałem 55,to chyba zrobie tak jak mówicie bo oryginalnej nie mam co wkładać,bo i tak oryginalnej nie mam bo gdzieś ją zgubiłem,a i tak najprawdopodobniej będę zamawiał uszczelki do cylindra to będzie przy okazji akurat.
 
heniu123
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 15:15
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No mam 12 bo nie raz widziałem napis 12 jak zdejmowałem gaźnik do czyszczenia więc o co chodzi??
 
Pietras
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 15:18
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mi się trochę mały jak seria to 14,5 keihin . Jak dasz większą dysze licz się z większym spalaniem ale to minimalna różnica jak dajesz o 10-15 wiekszą
 
www-suzuki-katana.pl
heniu123
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2008 15:26
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ale ja się spalaniem nie przejmuje bo starzy na paliwo dają,a większa mi potrzebna bo poprostu mam stożek poliniego i na oryginalnej dyszy się dławiła.

Ale jak zmienię dyszę na mniejszą niż 85 to nie będzie znowu gasła i będzie normalnie zapalać bo tak to nie mam co kupować tej dyszy jak się będzie działo tak samo???
 
Daniez
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2008 17:29
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie już nie powinno...ale wiesz dokładnie ci nie powiemy. Ale jak ci gaśnie przez małą dyszę to daj właśnie większą to możliwe że to ustanie.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
heniu123
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2008 18:59
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No mi się wydaje że to ustanie jak założę mniejszą bo jak była oryginalna to na stożku nie gasła tylko się dławiła,a ja żeby się nie dławiła to obkleiłem niektóre wloty w osłonie taśmą klejącą żeby nie dostawała za dużo powietrza i było wszystko ok a jak założyłem dużą to po przejechaniu pewnego dystansu gasła,a może się zalewa.
Teraz oddałem ją do mechanika i on zobaczy,wtedy się dowiemy.
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki