Problem z blokadami
|
untrel |
Dodany dnia 13-09-2008 20:35
|
Nowy
Postów: 5
Data rejestracji: 08.07.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam!
Mam w swoim posiadaniu Suzuki Katane na wtrysku chlodzona ciecza 2005r
Jest ona zablokowana do 45km/h i tu zaczyna sie problem....
Jakie sa blokady w skuterze na bezposrednim wtrysku?
Chcialbym odblokowac ja ale nie chce zdejmowac blokady z modulu(obroty).
Czy da sie odblokowac moja katane tak aby jezdzila wiecej niz 45km/h i tak zeby nie zdejmowac blokady z modulu??
Thz z Gory |
|
|
|
Headhunterz |
Dodany dnia 13-09-2008 20:45
|
Znawca
Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9 Skąd: Gostynin
Status upomnienia:
|
Nie da rady bo nie będzie miała jak się wkręcić na obroty
EDIT:/ Najpierw zdejmij inne blokady potem moduł tak jak wyżej napisałem jak zdejmiesz inne a zostawisz moduł to nic ci to nie da bo nie wkręci się na obroty
Edytowane przez Headhunterz dnia 13-09-2008 20:46 |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 13-09-2008 20:59
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Było ze 1000000 tematów o blokadach jest taka opcja jak szukaj !! |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 13-09-2008 21:37
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Czemu nie chcesz zdejmować blokady z ecu(modułu) wystarczy że kogoś znajdziesz i wgra nowe oprogramowanie do komputera wtrysku i będzie śmigać nawet 80 km/ h
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 14-09-2008 08:08
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
No ale ja słyszałem że takie zakłady są tylko w największych miastach polski. A to trzeba mieć program kable to podczepienia i kompa?? I wtedy całkiem nową mapę się wgrywa czy to się usuwa jakieś pod programy z tej mapy??
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 14-09-2008 11:39
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Nie muszą być w największych miastach no ale jednak ciężko jest znaleść najlepiej chodzić po mechanikach którzy znają taką osobe która może ściągnąć blokadę.
Ściąganie blokady z kompa wtrysku polega na podłączeniu kabelka do wtyczki która przechodzi do ECU, można ją ściągnąć za pomocą najzwyklejszego komputera oraz specjalnego kabla , no i oczywiście trzeba mieć nowe oprogramowanie. Inny sposób jest dość kosztowny ale chyba najbardziej popularny, polega na tym że kupuje się takiego kartridża który podłącza się pod gameboy'a owy kartridż ma najnowszą wersje mapy wtrysku ale... jak zawsze pieniążki grają tu dużą rolę, bo cena to ok. 280 euro co w przeliczeniu coś ok. 1000 zł więc nie opłacalne.
Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz a postaram się pomóc
Edytowane przez x1x1x1 dnia 14-09-2008 11:44
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
untrel |
Dodany dnia 14-09-2008 17:18
|
Nowy
Postów: 5
Data rejestracji: 08.07.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Mieszkam w Radomiu wiec w nieduzym miasteczku
Naprawde w skuterze na wtrysku nie ma innych blokad niz na module? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 14-09-2008 18:40
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Nie no blokady ma tak samo jak każdy ale do tego ma też jeszcze na module.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 14-09-2008 19:56
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Tak dopowiem... moduł w ditechu jest od iskry a ECU to już od paliwa więc proszę tego nie mylić
Oczywiście jest blokowany na ECU
Inne blokady to oczywiście zawirowacz na wydechu i taka obręcz na wario, nie tuleja tylko obręcz co się skręca 3 śrubkami tam jest jako blokada, ale po ściągnięciu nie zwiększy osiągów bo ECU blokuje obroty wiem bo sprawdzałem jak była jeszcze jako tako moja na chodzie
Edytowane przez x1x1x1 dnia 14-09-2008 20:03
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|