Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Zmiana Wariatora
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 12

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 6 dni
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zmiana Wariatora
axdam42
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-09-2008 18:45
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema kupiłem właśnie wario Hebo NG jutro będę go miał i chciałbym abyście napisali ile i jakie wario dało Wam do v-maxa i przyspieszenia ... ja mam seryjną katanę LC 1999r. , która teraz jedzie ok 65 - 68 km/h mam nadzieję że pojedzie chociaż 70 ... przynajmniej przyspieszenie będzie lepsze chyba(płynniejsze)

Dzięki !
 
maciej951
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-09-2008 19:27
Awatar

Początkujący


Postów: 67
Data rejestracji: 05.07.08
Pomógł: 0
Skąd: Lipie ;)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mi Multivar dał ok 9-10 km/h , przyśpieszenie trochę lepsze i załatał dziury w przyśpieszeniu
Edytowane przez maciej951 dnia 08-09-2008 19:28
Malossi Multivar 2000
Metrakit Hand Made
 
FeLuS
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 08-09-2008 19:33
Awatar


Początkujący


Postów: 113
Data rejestracji: 02.02.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja mam hebo ng bo dobrej regulacji dało mi 10 do v-maxa zniknęły dziury w przyspieszeniu i dużo lepiej się zbiera

Używaj Alt!!!
Edytowane przez Daniez dnia 08-09-2008 20:13
 
axdam42
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2008 19:51
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No więc tak zmieniłem dziś wariator na Hebo NG z rolkami 7,2 g ... przyspieszenie drastycznie zmalało, ale wiem ze to przez złą regulację ;P skuter nie wkręca się na wysokie obroty, bo przy 70 km/h teraz chodzi ciszej niż wcześniej przy 65 . Prędkość podniosła się o jakieś 5 km/h. Wcześniej żal było mi go tak katować cały czas max 65 na dłuższej drodze i jeździłem 50 bo tak głośno chodził, teraz 65 to spokojnie przelotowa może być, gdyż ma takie same obroty jak przy 50 wcześniej ;D Włożę rolki ok 5 g i zobaczymy ... Pozdro !
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
Headhunterz
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2008 20:03
Awatar


Znawca


Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9
Skąd: Gostynin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mój kumpel ma 5.5 rolki i jest zadowonlony (też ma Hebo NG) a z prędkością to dlatego bo masz zablokowany skuter
ultrasfans.cal.pl/images/signatures/5946657847ebde5a7ae26.jpg


Cała suzuki Katana na części
 
axdam42
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-09-2008 21:21
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zostały mi przełożenia tylko ... ale myślę ze nie ma sensu wydawać 500 zł na pierwotne i wtórne żeby jechał 15 więcej ... więc przez te przełożenia tak mało jedzie ?
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 07:13
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
Daniez
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 07:22
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie koniecznie masz pewnie gdzieś jeszcze blokady. No za +20km/h 500zł to ja myślę że to dobra cena. Ale kto mówi że trzeba kupować nóweczkiCool
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
axdam42
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 13:26
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie no już nie mam blokad z waria ściągnięta, tłumik wymieniony (nie jakiś sportowy ale zamiennik seryjnego trochę lepszy) króciec jest rozwiercony, dysza większa o 10 czyli 64 .. i nie wiem co jeszcze .. tylko przełożenia zostały ;P
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 15:01
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
axdam42
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 17:20
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wczoraj zmieniłem wario a dzisiaj pękł mi pasek ...

Czy do sportowych wariatorów trzeba kupować wytrzymalsze paski ? Czy wystarczy taki z mielocha za ok 65 pln ?

Czy jest różnica między wariatorem dla katany LC i AC ?

I czy tulejka na której jest wario powinna być krótsza niż oryginał ?
Bo ja tak mam ;//

Zdanie zaczynamy z dużej litery!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 17:59
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
Daniez
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 17:57
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tak jest jak ma się stary pasek który chodził cały czas na wolnych obrotach...dostał kopa i pękł. Najlepiej kupić wytrzymalszy przyda ci się na dłużej. Tulejka jest trochę krótsza niż w oryginalnym. Nie ma różnicy między AC a LC przy wariach tylko jest różnica roczników...jest inny wałek inna średnica.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
x1x1x1
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 18:18
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tylko nie kupuj kewlarowego paska !!! Jedynie stracisz na osiągach.

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
axdam42
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-09-2008 18:31
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak kupiłem miała przejechane coś koło 8tys. a teraz ma 11tys. i ten pasek był przez cały ten czas .. był trochę wyjechany to prawda... nie wiem ile jeszcze jeździł wcześniej, ale pewnie ponad 5000 km zrobił...

Dzięki za odpowiedź Daniez !

Pozdrawiam !
Edytowane przez Daniez dnia 10-09-2008 22:00
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
baziu_19
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2008 17:20
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mam takie pytanie: Do czego są potrzebne podkładki dystansowe w wariatorze? Przeczytałem ostatnio, że do wariatora Malossi powinny być takie. Planuje kupno wariatora i nie chcę popełnić błędu, a jeszcze, które wario jest lepsze: Malossi do silników (old Morini), czy Hebo Next GenetationSmile?
 
Daniez
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2008 19:04
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Bierz malossi... ta podkładka dystansowa to pewnie im chodziło o najzwyklejszą blokadęCool
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
axdam42
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-09-2008 19:46
Awatar


Coś wiem


Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0
Skąd: Złotoryja


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No pewnie tak ... bo tam nie ma żadnych podkładek Grin tylko ja mam między nakrętką a przeciwtalerzem waria tą podkładkę żeby się lepiej trzymało, bo tak nakrętka by nie sięgła tam i luz by był ;d
Suzuki Katana LC 1999r. PfftPfft

Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika Grin
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)

Jedzie troszkę ponad 70 ...


http://www.polska...Y,50/30272
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Zapieczona tuleja wariatora Eksploatacja i naprawa 6 14-08-2013 16:41
Rolki wariatora Eksploatacja i naprawa 9 22-06-2013 12:28
ROLKI WARIATORA Eksploatacja i naprawa 4 21-05-2013 19:55
Ślizgi wariatora Eksploatacja i naprawa 5 20-04-2013 20:15
Zmiana części po zimie. Tuning Mechniczny 10 08-04-2013 21:45
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki