Witam co sądzicie o silniku MORINI bo sam go posiadam ale niewiele o nim wiem.
Z góry dzięki.
Cylinder: Polini Sport 70cc
Komin: Technigas
Lampa LEXUS
Korbowód wzmacniany
Reszta seria
Tego nie wiem ale wydech od minarelli chyba powinien pasować do cylindra morini... Jak się nie myle to wander zakładał takowy tylko podrabiał mocowania , a tak pasowało do cyla
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
Morini ma inne mocowania tłumika do karterów niż minarelli i przyłączenie do cylindra też ma inne bo ja mam katane a mój brat roxa i jak chciałem jego tłumik założyc to nie pasował.
Silnik Franco Morini - cóż dosyć oryginalny, w połowie wyprodukowany przez Aprillę. Śilnik ten ma specyficzną cechę. 50cc to tak naprawdę nie jest 50cc a troche mniej (dokładnie nie pamiętam bo sprawdzałem dawno temu) 70cc to około 62cc. Ogólnie przez swoje mniejsze pojemności silnik ten dużo szybciej się wkręca na obroty niż inne silniki. Szczerze moge powiedzieć że ma swoje wady jak i zalety. Np.: Oddzielny dopływ oleju do wału. Lub też wyjeżdżające sie tależe ("ściskacze" paska przy sprzęgle przez co pasek nie może wejść do góry. Niezawodna pompa wody.
nie chce zakładać nowego postu... mam pytanie kiedy jade ok 85km/h coś zaczyna mi przerywac tak jakby motor nie chciał szybciej pojechać a wiem ze pojechał by o wiele szybciej nie wiem co to może byc
Cylinder: Polini Sport 70cc
Komin: Technigas
Lampa LEXUS
Korbowód wzmacniany
Reszta seria