Witam,
Chciałbym przedstawić wam moją maszynkę. Ogólnie moje plany zakładają stworzenie najszybszej katany w Polsce. Lecz jak każdy z was pewnie zna silnik morini, nie jest skory do współpracy
Lecz już niedługo sie okaże jak nad nim zapanowałem.
<> Tuning Mechaniczny
Hebo Manston Replica 70cc
Tecnigas RS70
PHBG Dell'orto 21mm (Stage6 Black Ediotion)
Króciec ssący Motoforce RACING
Wał korbowy BGM EVO
Membranki z Carbonitu
Stożek E5 (srebrny)
Malossi Multivar 2000
Malossi Fly (nie założony z braku blokady)
Pasek Polini Race
Przekładnia pierwotna Top Racing 16/49
Przekładnia wtórna Polini 20/61
Łożyska SKF Eco
<> Tuning ogólny
Amortyzator gazowy BGM Racing One
Rev Counter Koso II (obrotomierz + czujnik temperatury koso II)
Opona Dunlop 130/60-13 57P 207RS tył
Opona Dunlop 120/70-12 51P GT301 przód
<> Tuning Optyczny
Custom lampa tylna wykonana przezemnie (w toku)
Nadkole z blachy ryflowanej (w toku)
Błotnik pomalowany na niebieską perłę
Polerka pokrywy przekładni
Polerka pokrywy pompy wody (w toku)
Obszycie kanapy białą skórą (w toku)
Usunięcie stopki centralnej
Zastąpienie jej stopką boczną IGM czarną
Klosze i manetki...
Aktualny stan mechaniki:
Docieranie - 1 z 5 godzin przepalonych.
Niedługo:
Lekka regulacja oraz docieranie w jeździe (Uff nicasil ~ 150km)
Wole technigasa Rs 70 jest duzo milszy dla ucha i daje kopa w srednich i wyskokich obrotach. Bo wszystkie inne wydechy daja kopa jak sie je kreci wysoko.
@Headhunterz
To nie jest poziom Evo czy High End (chociarz patrzac na dostepne czesci to mozna by tak powiedziec) tylko mid-race. Czyli lekko wyscigowy.