a Wiec tak wszystko się zaczęło 27 marca 2007 roku gdy sprowadziłem swojego zillionka do Polski z Belgii skuterek mimo wieku ( wtedy 9 lat) byl w idealnym stanie ponieważ chłopak używał go tylko od daty zakupu przez 4 lata wiec 5 lat można powiedzieć ze stal w garażu nieruchomo.
Jeździłem nim do sierpnia 2007 gdzie stała się przykra rzecz i miałem wypadek od tamtego czasu skuter posypał się pod względem mechanicznym jak i wizualnym niestety wal uległ uszkodzeniu cylinder się zatarł itd itd
Pod koniec sierpnia oddałem go do malowania teraz ma kolor zielono-niebieski.
Przyszedł czas na mechanikę DD
teraz w skuterze mam zamontowane:
hmm teraz uwagi dotyczące jazdy : skuterek na przyspieszenie jest raczej cienki bo ma lekko za ciężkie rolki co powoduje lekkiego mula na stracie za to V max hmm rewelka dziś mierzone i osiągnął prędkość 95km/h co przy tym zestawie jest raczej ładnym wynikiem ciekawe co się stanie jak dojdzie 70ccm i przekładnie które mam zamiar włożyć jakoś w styczniu 2009 myślę również nad zmiana pokrywy przełożeń i zamontować z tylu hamulec tarczowy bo bęben za bardzo nie daje rady xD
Skuter prowadzi się lekko bez zarzutów jest dobrze wyważony i chyba każdy jest w stanie go utrzymać w ekstremalnych sytuacjach
Teraz tak na pewno chcecie zobaczyć fotki - Ok postaram się wrzucić jutro rano
Plany na przyszłość :
-tak jak już pisałem przełożenia i cylek 70ccm
-może ta tarczówka z tylu
-wygładzenie nadkola
- i obowiązkowa wymiana tapicerki kanapy boo jest popękana i obrzydza skuter
"prawy karter jest od Katany 2003r a lewy od zilliona 98" ,przecież to nie ma znaczenia katana zilion to ten sam silnik! niczym sie nie różnią! no a pozatym sprzęcik ładny
@Pietras silniki LC były już montowane w katanie w 1997r(wg.katalogu Motocykle świata 1997) a od 1998r weszły wersje WR pewnie ci się cos pokrecilo
wiem ze to silnik morini wiec wszystko pasuje tylko chciałem napisać co było robione przy silniku
teraz chciałbym zrobić go do stuntu nie zależy mi na v maxie ale raczej na przyspieszeniu wiec co byście poradzili wsadzić aby mail lepsze przyspieszenie tak jak już pisałem jakoś w styczniu jak będę miał kasiorke albo jak nie będę miał to mimo wszystko wsadzam 70ccm i sportowe przełożenia no i chyba będzie trzeba zmienić sprząglo bo to seryjne to juzzz nawet teraz kiepsko chodzi
a wiec tak co polecacie aby miał dobry start ?
Tak jak wspomniałeś sprzęgło cyl przełożenia i rolki jakieś lekkie... nic więcej nie będzie raczej trzeba to powinno wystarczyć spokojnie.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 25-08-2008 23:42
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
przełożeń nie musisz zmieniać!!! przełożenia =większy vmax,a on tego nie chce!
Przy 70tce na oryg.przełożeniach powinien nieżle rwać na koło
Edytowane przez stiv440 dnia 26-08-2008 17:48