Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Blokada Cylindra..... Co w związku z tym???
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 14

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios34 tygodni
MACHoo35 tygodni
Aroni50 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900119 tygodni
wydrus154 tygodni
valavme162 tygodni
Kamil189 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek204 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Blokada Cylindra..... Co w związku z tym???
torrus
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2008 21:26
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam!
Ostatnio odkręciłem tłumik w mojej katanie i doszedłem do wniosku że posiadam blokade na kolektorze wylotowym... Z obydwóch stron dziura wylotu spalin jest zwężona a potem rozchodzi sie przy samym łączeniu z tłumikiem. Chciałem spytać czym to moge rozwiercić??? I czy to aby jest blokada??? Mam też drugi problem. Przypadkowo ukręciłem szpilke którą mocowany jest tłumik do cylindra. Sad Czym to moge zastąpić??/ jeżdże na jednej śróbie zakręconej i jeździ jakoś ale chciałbym to jakoś zrobić tak żeby było wszystko ok. Trzecim moim problemem jest blokada tłumika... Najprawdopodbnie w moim tłumiku występuje blokada tłumiku tylko nie wiem w którym miejscu musze go przeciąć....
 
Milosz
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2008 22:10
Awatar

Początkujący


Postów: 115
Data rejestracji: 24.08.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie rozwiercaj tego bo do cylindra dostaną sie opiłki i sie zatrze! A jaką szpilke? Śrube? jak ją ukręciłes? gwint zjechany? troche jasniej opisz.
 
torrus
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-06-2008 22:44
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie no jakbym miał już rozwiercać cylka to wykręciłbym go przecież... NIe rozwiercałbym go w skuterze... Tylko chodzi mi o to czym miałbym to niby rozwiercić???
A jeśli chodzi o tą szpilke... To u mnie w katanie mocowanie tłumika to szpilka i śrubka... Szpilke niestety ukręciłem a śrubka trzyma mi teraz tłumik. Miałem problem bo miałem nie dokręcony dobrze tłumik i nie wiedziałem jak mi rozwaliło uszczelke między cylkiem a tłumikiem. Motor zaczął mi pierdzieć jak nie wiem. Myślałem że to jest niedokręconym tłumikiem i zacząłem go dokręcać i widocznie mam zadużo pary w rękach żę urwało szpilke od cylindra Sad i teraz problem co z tym zrobić... A co do tego tłumika to w którym miejscu musze go rozciąć żeby wyciągnąć blokade??? Tam przy kolanku od strony tłumika???
Wiem że jestem żółtodzióbem ale dysponuje pożądnym sprzętem jeśli chodzi o rozkręcanie czy coś w tym stylu bo mój starszy prowadzi warsztat samochodowy....
Edytowane przez torrus dnia 18-06-2008 22:48
 
Milosz
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2008 00:19
Awatar

Początkujący


Postów: 115
Data rejestracji: 24.08.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Blokada w tłumiku to taka odstająca zaślepiona rura przy kolanku. Ta rure musisz odciąć flexem i zaspawać dziure. jesli nie masz tej rury to blokady nie ma. Nie wiem o która szpilke Ci chodzi Pfft ja mam mocowanie na 2 śruby . A to na cylku to mozesz zwykłym pilnikiem zeszlifować...
 
torrus
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2008 12:30
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nio ja mam tak że z jednej strony wkręcam śróbke a z drugiej była szpilka i tylko nakrętke nakręcałem... I właśnie ta szpilka mi sie urwała... A jeśli chodzi o tłumik to podobno też zwężka jakaś jest w tłumiku tylko dokładnie nie wiem w którym miejscu a "ślepej kiszki" czyli tej rurki odstającej nie mam...
 
Pietras
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2008 20:47
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie wiem oco chodzi ci z tą szpilką ale jej chyba nie musisz miec więc sruba wystarczy
 
www-suzuki-katana.pl
wander
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2008 22:05
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To @Pietras zajrzyj pod skuter i będziesz wiedział. Z cylindra wystaje szpilka(śruba) a drugą się wkręca śrubę w cylinder. Tak mocuje się wydech do cylindra.
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
torrus
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-06-2008 23:44
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tylko że w niektórych cylindrach są tylko dziury na dwie śróby ale akurat w moim była szpilka i jest jeszcze dziura na sróbe... Zastanawiam sie jeszcze czy aby nie uciąć do końca tej spilki i spróbować wywiercić drugą dziure na śróbe... Tylko to może być troche ryzykowne a po drugie czym wiercić w żeliwie???
 
Pietras
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 07:49
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
aaaaaaaa o to chodzi ja myslałem ze gdzies indziej ma te szpilki Pfft
 
www-suzuki-katana.pl
wander
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 09:13
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
chyba twój tata jest mechanikiem to powinien wiedzieć co z tym zrobić. aby wywiercić drugą dziure i nagwintować to dobry pomysł. Może są jakieś specjalne wiertła do żeliwaWink
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
Pietras
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 12:48
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ZELIWO jesli sie przewierci rbi sie troche kruche i słabe a jak nie zrobisz tego wolno i umiejetnoie odrazu peknie i musisz chłodzic cylinder wodą polewać.
 
www-suzuki-katana.pl
Milosz
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 16:32
Awatar

Początkujący


Postów: 115
Data rejestracji: 24.08.07
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Diamentowymi wiertłami sie wierci Pfft
 
Pietras
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 16:54
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Powdzenia Grin tylko to musisz isc specialnie do mechanika bo raczej za takie wiertło bys sie nie wypłacił :/
 
www-suzuki-katana.pl
torrus
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 19:50
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
EEEEEe wiertło diamentowe nie jest znowu drogie... a jak nie znajde u mojego ojca w warsztacie to pożycze od sąsiada on też ma warsztat samochodowy a takie rzeczy to raczej powinni mieć... A powie mi ktoś wreszcie gdzie musze uciąć tłumik żeby wyciągnąć tą głupią blokade???
 
wander
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2008 19:55
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Blokady są dwie w tłumiku. Jedną podobno nie masz(tej odstającej kiszki). Druga to zwężka która jest na łączeniu tłumika z kolankiem. Po prostu odkręcasz na łączeniu i wyciągasz. Nic nie musisz wycinać!
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
torrus
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2008 16:46
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tylko że ja nie mam żadnego łączenia na kolanku... Kolanko jest integralną częściątłumika w moim przypadku i żeby coś wyciągnąć z kolanka musiałbym je rozciąć i moje pytanie jest takie od której strony je rozciąć??? Znaczy czy przed kolankiem od strony cylingra czy od strony wydechu???
 
wander
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2008 18:10
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeśli masz jednolity wydech to raczej nie masz blokady w nim, jak coś to mogła być na początku wydechu(przy cylindrze)
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
torrus
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2008 19:08
Awatar


Początkujący


Postów: 85
Data rejestracji: 14.04.08
Pomógł: 2
Skąd: Muchówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To kurcze czemu moja katana tak słabo jedzie???? Wlecze sie ledwo 50-60 po prostej... Porażka. Nie wiem gdzie jeszcze moge mieć coś blokowane... Krócieć rozwierciłem, z waria blokade ściągnąłem, wymieniłem rolki bo mulił jak nie wiem, i znalazłem teraz tylko blokade na cylindrze.. Jedyna blokada która mi pozostała.... Co zrobić aby mój skuter leciał w granicach 80 km/h jeśli mam do dyspozycji około 500 zł na tuning... Kupić komin czy może przełożenia???
 
wander
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 21-06-2008 19:16
Awatar


Mechanik


Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30
Skąd: Płock


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak dobrze poszukasz w używkach to kupisz sportowy komin i wario sportowe za tą kasę
bibainfo.pl/pub/84.10.239.79/2009/05/23/082212/9776/podpis_3.gif




NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak mocy po zmianie cylindra. Eksploatacja i naprawa 2 04-07-2019 22:39
Blokada ? Ogólne 4 02-01-2015 23:09
Wymiana cylindra na 65ccm lub 70ccm Ogólne 7 29-09-2014 21:57
Mapki cylindra. Tuning Mechniczny 3 01-12-2012 09:56
szlif cylindra - pytanie Eksploatacja i naprawa 5 16-08-2012 13:35
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki