czeslaw12 napisał/a:
i co musiałbym jeszcze zmieniać dyszę? i co jeszcze ?
Dyszę i co jeszcze?? Prawie wszystko!! Gaźnik, wydech, wariator, sprężynki sprzęgła i centralną. Taka jest kolejność tuningu. Po co ci 70ccm jak jej nie wykorzystasz prawie wcale. Cylinder 70ccm kręci większe obroty ale nie daje za dużo v-maxa dopiero wydech i inne podzespoły wykorzystują tą dodatkową moc na większy v-max
Edytowane przez Daniez dnia 15-06-2008 10:17
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
ja już mam wydech i jestem zmuszony zmienić cylinder a w przyszłości może wario jak się kase uzbiera ale słyszałem że nie trzeba zmieniać gaźnika tylko większą dyszę?
sam wydech i tak nie wyciągnie mocy maksymalnej . . . uzbieraj lepiej na przełożenia a tak poza tym to był temat o etapach tuningu, kuter trzeba najpierw przygotować pod cylinder 70 !
Jeśli jesteś zmuszony do kupna cylka to kup airsala 70 sport. Nie jest konieczna zmiana wału. Dobrze by było abyś miał tłumik sportowy i na pewno większa dysze(najlepiej większy gaźnik). Wario nie musisz(z czasem by się przydało). Na pewno cię jeszcze czeka regulacja napędu(rolki, sprężynki i sprężyna centralna)