siema mam katanke 97ac zmienilem w niej cylek na 70 polini wydech tercnigas next r i dysze w gazniku na 72 , rozwiercilem kruciec potem dotarłem skuter jak należy i bujnołem się maxem myślałem że poleci z 80-85 a tutaj lipa 70 i niechcial więcej jechać co może być przyczyną??? na wario mam jeszcze taką ''tylnią blache'' ale ona nic niedaje tylko trzyma rolki bo juz to sprawdzalem i osiągi mi sie niepoprawiły a nawet spadły chodzi mi gdzie może katanka mieć jeszcze blokade oprócz przelożeń ? bo przedciez na zablokowanych przelozeniach powinna lepiej latać !! pomóżcie !
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
a gdzie w tecnigasie moze być blokada?? mialem zawirowacz ale go zciołem i zespawałem
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%