Żeby nie było wzrostu spalania na 19 to trzeba zajebiście wyregulować ale jest to możliwe. Chociaż wzrosnąć to i tak ci wzrośnie bo to jest no jakby nie patrzeć inny niż seria
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
Ja założyłem 19 do seryjnego cylindra, na dyszy 90 chlał i to dużo ale jak założyłem 60(mam też filtr stożkowy)(co prawda sie czasami muli na starcie) to zaczął palić mniej niż na seryjnym gaźniku(aktualnie mi wyszło 5,5, a gaz jest praktycznie zawsze do końca odkręcony)(serie miałem 14 z dyszą 68)