Katana WR by Wander
|
wander |
Dodany dnia 11-05-2008 02:32
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
W końcu postanowiłem wam zaprezentować wam swoją Suczkę
Na razie zacznę od filmików, pokaże wam jak 49cc potrafi narobić dymu
http://pl.youtube...HvD3kBZKnA
http://pl.youtube...m39eU0mNU4
Opis skutera i jego historię podam później
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 11-05-2008 08:50
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
No fajnie tylko że w dzień by było lepiej widać. Fajny neon
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
wander |
Dodany dnia 11-05-2008 16:02
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Była jeszcze jedna katoda pod spodem skutera ale niestety się stłukła jak klucz mi omsknął jak stopkę boczną montowałem. No akurat jak z imprezy wracaliśmy to mnie coś tknęło aby spalić sobie gumę W tej chwili z opony w stanie bardzo dobrym zrobił sie slick
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 11-05-2008 19:39
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
trzeba przyznac ze ostrooo
na oleju paliles? jaka opona? |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 11-05-2008 19:56
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Zero oleju!! Opona to pirelka.. A raczej w tej chwili to resztki po pierlce
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 11-05-2008 21:12
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
ja tam nie czuje respektu do palenia kapy. Chyba każdy potrafi dodać gazu i przedni hamulec trzymać. Niech pokażą, jak chcą sie popisać jak jeźdżą na jednym, robią stoopie itd. Szkoda opony...... |
|
|
|
fifol |
Dodany dnia 21-05-2008 17:08
|
Nowy
Postów: 17
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
dokladnie zgadzam sie z toba :]
Kazdy idiota umie dodac gazu i przytrzymac przedni hamulec :] I czym sie tu jarac?? ze dymu troche poszlo :]
Juz bardziej bym sie jarał gdybyś umiał np. na asfalcie boki sadzic podczas jazdy, albo na kole jezdzic :] |
|
|
|
Bambus |
Dodany dnia 31-05-2008 08:17
|
Doradca
Postów: 637
Data rejestracji: 25.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
i co jest ciekawego w paleniu gumy ? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 31-05-2008 10:56
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Zgadzam się z wami Jak chcecie mieć dymu to se można grilla zrobić. Ja podziwiam takie rzeczy jak "12" "jezus" czy jakoś tak i "High Chair" taki z nogami na kierownicy i na gumę.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 31-05-2008 11:35
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
no ale do wheelie itp lepiej miec tuna 70ccm. Mój kumpel ma seryjną bws, a na kole idzie ostro. Wszystko umnie od a-z ze stuntu. ja troche wheelie ćwicze,a le i tak brakuje mi troche |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 29-06-2008 19:19
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Raczej nie stuntuję bo katana była wyregulowana pod v-max i miała muła na początku(do 10 km/h).
Teraz to sie zmieni
A teraz do rzeczy: Niestety na moją katankę przyszedł czas. Się rozwaliła, a mianowicie łożysko korbowodu na wale się uszkodziło(jak rozebrałem wszystko to nie było tego łożyska) no i przez to cylinder się zatarł.
Postanowiłem nie robić szlifu i regenerować wał, tylko przystąpić do tuningu I mam teraz dylemat z częściami Wiadome że łożyska SKF HQ ale jeszcze jaki cylinder i wał:
Wał:
Barikit w wersji racing jeśli będzie dostępny http://skuter-plu...0ad00fdce0 lub BGM EVO http://skutercent...ts_id=2132
Cylinder:
Hmmmm i tu też jeszcze większy problem... Na pewno coś z klasy Racing
Na początku startowałem z myślą o Airstalu T6(bo najtańszy), później o Hebo Manston Replica, a teraz czymś co było by najmocniejsze czyli prawdopodobnie o Italkicie Bi-metal ale bardzo mało jest o nim opinii
Ps. Cylek Barkit to to samo co Airstal Racing czy Airstal Racing T6 i tak w końcu który jest mocniejszy ten Airstal??
EDIT:
Jak zapytałem się o wał Racing do katany na skuter-plus dostałem taką odpowiedz
"Witam,
Nie mamy wału stricte Racing do suzuki. Ten wał Barikit, który mamy jest
pełny, ale nie Racing i ma dolny sworzeń 18mm, a niższy model ma sworzeń
16mm,
tak więc wał, który mamy jest obecnie najlepszy do suzuki LC.
Megabet"
Więc teraz na prawdę mam dylemat jaki wał. Pomóżcie chłopaki
Edytowane przez wander dnia 30-06-2008 14:32
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 30-06-2008 16:15
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
wał seryjny możę da radę, a ty tylko lożyska dasz SKF. A cylek to oczywiście airsal racing proponuję.. |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 30-06-2008 21:56
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
tylko wiesz...... wał seryjny jak pisałem wyżej się troszkię rozp.... popsuł więc wał też wymienię
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 01-07-2008 15:12
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
kup uzywany seryjny za 100zl i tez potrzyma. Jak chcesz osiągi meic fess spore to wał tungowy bo one podobno powoduja że sqt ma większą kompresje. cylek T6 racing najlepszy |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-07-2008 19:57
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Wał na pewno tuningowy, bo szkoda po zmianie cylindra na taki jak chcę jeździć jak na szpilce ze strachem czy wał wytrzyma. Kupię prawdopodobnie BGM Evo bo jednak Barikit jest klasyfikowany jako sport. Nie ma Racinga;/. W sprawie cylindra to prawdopodobnie będzie Hebo Manston Replica.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 01-07-2008 21:55
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
No to do cylka HEBO trzeba już zmienić wał a szczególności jak jest on już po sowitym przebiegu.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
majer93 |
Dodany dnia 01-07-2008 22:14
|
Stały bywalec
Postów: 364
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
cylek hebo manston replica
wał BGM evo
łożyska na wał SKF
i jakieś lożysko igiełkowe wzmacniane, tylko sprawdź jaki masz rozmiar w katanach LC, bo w AC jest inny. Wymień obowiązkowo łozysko igiełkowe bo seryjne jest słabe, a jak walnie to do wymiany cylek koszt. łożysko igiełkowe koszt max 50zl
Noono, zestawik ładny, ale wydatek spory(ponad 1tys), katana ładnie pośmiga
POWODZENIA PRZY REGULACJI!!!!
|
|
|
|
wander |
Dodany dnia 02-07-2008 02:03
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Jak byś nie wiedział do wału dodawane jest łożysko igiełkowe.... i myślę że na pewno też bardzo dobrej jakości. Na pewno seryjnego nie założę No koszt to 1348zł łącznie z wysyłkami.
Grunt to jednak idealna regulacja, bo nawet i taki tun można spieprzyć nieodpowiednio regulując.
Stan na dziś to zamówiony wał i sprężynki sprzęgła(skutercentrum)
Ps. Jaką świecę do Hebo??
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 06-07-2008 00:43
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Update:
Wczoraj zamówiłem z mielocha:
Cylinder Hebo manston Replica
Łożyska SKF HQ
Wentylator wariatora
Świecę do cylindra(mieloch polecieł NGK B9ES)
Na razie silnik jest rozebrany http://www.bikepi...182965&s=0 i krok po kroku go czyszczę w wolnych chwilach, próbóje polerować blok i wnętrze karterów(dla osiągnięcia lepszego przepływu mieszanki.
Edytowane przez wander dnia 06-07-2008 00:44
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 06-07-2008 12:25
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
Mogłeś jeszcze zamówić łożysko igiełkowe polini evo
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|