a jaka jest średnica dyszy głównej w seryjnym gaźniku 5 czy 6 mm a i jaką dyszę polecacie do seryjnego skuta tylko z tecnigasem leci mi 70 km/h i pali cały bak na 100km
To jak Ci pali 7 l na 100 to lepiej jej nie zmieniaj na większą wogólę bo będzie jeszcze gorzej. Wyreguluj dobrze gaźnik bo pali za dużo. A później zwiększaj.
Edytowane przez Daniez dnia 02-05-2008 08:19
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
dzięki za odp ale ja właśnie chcę zmniejszyć dyszę bo jest możliwe że mam większą niż seryjna (sprowadzony z niemiec i nie wiem ) wyregulować czyli poziom iglicy i pokrętło od mieszanki?
chyba ci chodzi o rozmiar gwintu w gaźniku..... Po prostu kupujesz dysze główną do gaźnika Keihin np: http://sklep.miel...bbf827ba00 np. 55 lub 60 i regulujesz.