Siemka
Mam Suzuki Zillion LC ostatnie poprawki kosmetyczne z plastikami i zaczynam na dobre tuning. Ale mam jeden problem. Uporałem się z wszystkimi problemami i nastał nowy. nie jeździłem dobrze ponad miesiąc ponieważ zmieniałem linkę. Z przeszłości pamiętam jak po zimie chciałem się przejechać nie chciał palić musiałem do cylka wlać troszkę wachy żeby załapał i przez jakiś czas było ok. Później mi się zjeb*ła linka no i odstawiłem moto. Dzisiaj chcę pośmigać a tu c[cenzura]. Nie pali. Zdjąłem kapturek świecy no i kopką kopałem go gdy złapał troszkę wachy założyłem kapturek i chciałem odpalić. Załapał pierdną i zgasł robiłęm tak jeszcze 3 razy i to samo. Nie mam już siły do tego sprzętu. POMOCY powoli tracę wiare w moc Suzuki pozdrawiam wszystkich kataniarzy
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
No ja właśnie myślałem o ssaniu. nowe jest drogie?
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
ale jak sprawdzić ssanie? i co może być powodem mojego problemu
Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku