częśc wam ten temat zakładam z prosbą poradzenia;]
moja katana z zmian mechanicznych ma:
-tumik leo vince tt
-sćiągnięta blokada z wariatora i wydechu
-rolki 5g
-zielone sprężynki hebo
katanka obecnie leci 80 km/h przyspieszenie nie jest złe ale mogło by byc troszke lepsze
teraz pytanie co bym mógł jeszcze pozmieniac i wyregulowac aby katanka miała lepszy przyspech i v-max ale zeby nie było rzy tym duzo roboty i ni kosztowało za duzo
Jak masz już wydech to w kolejce jest wariator. Za dużo v-maxa ci nie da ale przyśpieszenie owszem i zlikwiduje ci dziury w nim. Taniej nic poważniejszego nie zrobisz
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach