Nie trzeba ale powinno, bo przy zastosowau gaźnika 21 mm a pozostawieniu średnicy króćca 19mm mieszanka nie ma możliwości swobodnie przelecieć. Czy to aż tak trudno pojąć??
Edytowane przez wander dnia 17-03-2008 19:04
Ja mam mały problem... Mam katanke z 1998 i jest lekko poblokowana.
Patrzyłem na wariatorze i nie ma nic. Króciec ssący był 12 mm to go rozwierciłem na 19 dało to znikomą poprawe ale lepsze to niż nic... Na tłumiku blokady nie mam bo ściągałem tłumik dla sprawdzenia i bez tłumika daje tak samo jak z. Co mam jeszcze zrobić???? Skuter był sprowadzony z austrii i podobno tam na przeglądzie walneli mu gdzieś blokade. Tylko nie mam pojęci gdzie??? Pomoże mi ktoś??? Aha dodam jeszcze że motor dobrze sie zbiera tak do 30 km/h potem łapie takiego muła a na prostej jedzie mi jakieś 55 km/h. A mój problem polega na tym że jak na podnużce dam mu gazu to tak do połowy manetki zrywa odrazu a potem to tak jakby sie dławił.....
Edytowane przez torrus dnia 18-04-2008 15:54
To nie jest czterosuw że sprawdzasz go z tłumikiem i bez. Bez tłumika dwósów czyli katana będzie ci gorzej chodzić niż z tłumikiem nawet zablokowanym. Sprawdzałeś czy masz zwężkę w łączeniu kolanka wydechu i samego wydechu?? Jak nie to sprawdź. A w sprawie muła to sprawdź czy czasem rolki nie są kwadratowe.
Dobra sprawdze to nawet zaraz.... A te rolki to w którym miejscu dokładnie sie znajdują bo w budowie skutera jeszcze troche zielony jestem...
W ostateczności to tłumik nawet moge rozpróć i wyciągnąć mu flaki... Dało by mi to coś???
Edytowane przez torrus dnia 18-04-2008 16:04
musisz odkręcić dekiel<tam gdzie jest pasek...potem musisz odkręcić wariator<to jes6t to na czym jest taki wentylator>najlepiej kluczem pneumatycznym<u wulkanizatora>pod tym wentylatorem jest pasek to zdejmujesz go za paskiem jest wariator i go wyjmujesz od tyłu są trzy śrubki...odkręcasz je a gdy zdejmiez ten przykręcony dekielek to zobaczysz 6rolek...starałem się wytłumaczyć jak najprościej
Z tą blokadą na wario to mi chodziło o tą tulejke co wkładają między wariator. Wariator wiem gdzie sie znajduje aż tak ciemny nie jestem....
Dzięki cineklab... Masz u mnie piwo.
A co do rozkręcania motoru to nie ma problemu bo mój ojciec prowadzi warsztat samochodowy...
Edytowane przez torrus dnia 18-04-2008 16:10
cineklab napisał/a:
musisz odkręcić dekiel<tam gdzie jest pasek...potem musisz odkręcić wariator<to jes6t to na czym jest taki wentylator>najlepiej kluczem pneumatycznym<u wulkanizatora>pod tym wentylatorem jest pasek to zdejmujesz go za paskiem jest wariator i go wyjmujesz od tyłu są trzy śrubki...odkręcasz je a gdy zdejmiez ten przykręcony dekielek to zobaczysz 6rolek...starałem się wytłumaczyć jak najprościej