Witam, przez zimę przerobiłem moją katanę z 2001 roku chłodzoną cieczą... Mój setup to:
- cylinder kit malossi sport 70cc
- gaźnik arreche 19mm
- wał korbowy top racing evolution ng
- łożyska wału i uszczelniacze rms teflon
- wariator malossi multivar
- wydech leo vince zx
Nie wiem dlaczego mam nie za dobre przyśpieszenie i do tego mały v-max tylko 80 km/h... Czy tylko przekładnia mnie tak blokuje z v-maxem czy ma ona jakiś wpływ na przyśpieszenie ? Co mogę zmienić ? Ile powinna iść na takich częściach ? Z góry dzięki
Od Aprili SR ( morini) nie drogie i na podobnym setupie jak twoim tylko wario seria leci mi 100 kmh na prostej (realnych) i zbiera się lepiej niż 125 ccm na 4t.
I nie słuchaj gościa co mówi że masz zmienić wydech na mocniejszy ZX bardzo dobry do 70ccm (szczególnie Malossi Sport).
Edytowane przez lajten23 dnia 13-06-2014 00:27
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)