Katana źle przyspiesza.
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 12-04-2014 17:04
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich. Zacznę od tego, że mam problem z moją katanką zmieniłem przełożenia na polini+ malossi i rolki 4g oraz pasek malossi special ,wydecg leovince zx od 0 do 30 ma wolne obroty od 30 do 60 ma bardzo wysokie i długo sie trzeba rozbujać do 75km/h i wgl v-max to 77 no ja nwm o co chodzi może centralka czy co czy za lekkie rolki prosze pomóżcie mi bo ja już nie mam sił... ;]
Nie tytuuj tematu pojęciem "Problem" tylko go opisuj.
Edytowane przez Aroni dnia 12-04-2014 18:53
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 12-04-2014 18:48
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Pasek na pewno masz dobry, w sensie nie jakiś szerszy czy coś? Bo to się zdarza jak źle kupisz. A jeśli nie to baw się z rolkami, teoretycznie powinny być ok, ale jak widać nie zgrywają się w Twoim przypadku. Najlepiej mieć rolki testowe, jak nie to kup z 3.5, albo 4.5 i testuj. Nikt Ci nie wyczaruje idealnej wagi dla Twojego silnika. |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 12-04-2014 19:28
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
ok spoko a jak z tą sprezyną centralną mogłaby być twardsza czy jak bo mam oryginalną sreyżnę ?
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 13-04-2014 10:55
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak chcesz, to będziesz miał zamiast lżejszych rolek. |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 13-04-2014 20:58
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Według mnie te rolki są za lekkie na ten wydech, mam ten tłumik i powiem że na serii jak i na cylindrze Malossi Sport 70 z seryjnym wariatorem dałem rolki 5.2 (te z zestawu) i było najlepiej skuter równo przyspieszał i nie miał utrat mocy, a na rolkach 4g (też były w zestawie z wydechem) było beznadziejnie skuter był cały zamulony i się wlekł. Dla tego polecam tylko 5.2g na seryjny wariator, a żeby nie było muła na starcie to jakieś średnie sprzęgła wystarczą (np. Stage6 pomarańczowe, Hebo niebieskie) i nie trzeba wymieniać centralki nawet nie ma sensu zostaw serie.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 18-04-2014 21:48
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
No bo muła ma tylko do tych 30 a później sie powolutku buja nawet do tych 85/86 km/h ;p odpaliłem Katankę, zdjąłem pokrywe przekładni, i na wolnych obrotach już sie koło krecić zaczeło a dzwon to sie cały czas kręcił nawet przy bardzo wolnych obrotach nie stał w miejscu... a chyba powinien nie krecić się.. :]
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 18-04-2014 23:32
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Powolutku ? Bo na ZX-e wyregulowanym powinieneś mieć kopa aż się zsuwasz z siedzenia. A ten muła na starcie to pewnie sprężynki sprzęgła. Wymienisz je na jakieś średnie to będziesz miał tego kopa od 0 ale trzeba się liczyć że skuter będzie ruszał z wyższych obrotów czyli może to troszkę podnieść spalanie i skuter zrywnie rusza i jest trochę niewygodnie jeździ.
Edytowane przez lajten23 dnia 18-04-2014 23:32
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 19-04-2014 14:24
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
lepiej niech rusza z wyżych obrotów niż ma z wolnych, muła mieć i sie dławić ma. Przeczyściłem dzisiaj gaźnik, był cały zasyfiony. Nie wiem czy membranki mi nie poszły bo tak jakby sie zalewał bo czasami przerywa... jak coś to pomóżcie bo czasami jest ten problem a czasami go wgl nie ma i jeździ jak należy.. i tak jakby paliwo sie cofało do filtra powietrza bo mokry wkład był i pachnął paliwkiem.. jak możecie pomóżcie dajcie dobre rady, przypuszczenia może ktoś wie..
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
Wojtas |
Dodany dnia 19-04-2014 20:02
|
Coś wiem
Postów: 162
Data rejestracji: 22.12.13
Pomógł: 3 Skąd: Kolbuszowa
Status upomnienia:
|
Jak masz hajs to zmień gaźnik. Kolega walnął do Aeroxa teraz z seryjnej 12mm na 19mm i chodzi o niebo lepiej. Fakt może spali troszkę więcej ale chyba warto.
Aerox seria po za membranami i wariem S6
Suzi <3 |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 20-04-2014 19:58
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
Przerywał mi bo okazało się że iglica była źle ustawiona [ na środku i za mało paliwa dostawał, a za dużo powietrza ] a skład paliwo-powietrze ok świadczył o tym kolor świecy.
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|
|
suzukikatana1727 |
Dodany dnia 25-04-2014 17:28
|
Początkujący
Postów: 50
Data rejestracji: 20.04.13
Pomógł: 0 Skąd: Czarnków
Status upomnienia:
|
mam pytanie czy spreżyna centralna polini + 33 % da rade z spreżynkami stage6 medium, czy centralna ma odpowiednią twardość ?
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
Optyka:
~ nowy tylni klosz czerwony i kierunki oryginał,
~ polerka 2 klamek hamulcowych,
~ polerka wydechu ZX
~ polerka pokrywy przekładni
~ skrócony tylni błotnik
Aktualny V-max - docieranie |
|
|