WYTRZYMAŁOŚĆ
|
Osaaa |
Dodany dnia 28-10-2013 20:22
|
Nowy
Postów: 9
Data rejestracji: 25.06.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Za wiele z moich ostatnich postów się nie dowiedziałem więc zapytam tak. Czy wtrysk wytrzyma taki setup: Motorforce 50ccm lub seryjny cylek, wariator polini lub malossi, przełożenia od apki sr, wydech leovince zxr lub inny, pasek malossi x-special ? wytrzyma ??? przebieg 9000 |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 28-10-2013 20:31
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Po pierwsze mając katane na wtrysku nie miałeś blokowanych przełożeń.. Po drugie, lepiej zrobić szlif i kupić tłok vertexa, inwestycja na lata. Wario obojętnie które możesz kupić, a z tego co wiem to wtrysk nie lubi zmiany wydechu..
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 29-10-2013 15:55
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Gdy mój skuter był full seria wszystko było bardzo dobrze nic nie stukało ani nie pukało po 14000 tys. km wał był dzwon (twardziel) jak wybiło 17000 km wymieniłem tłumik na sportowy i tu zaczeły się problemy po przebyciu 2000 km z ZX-m łożysko zaczeło stukać a po 2500 km mębranki w zaworze popękały i wpadły do skrzyni korbowej, rozebrałem cylinder a tu co się okazuje wał klekot luzy miał wszędzie a to tylko 2500 km z mocniejszym wydechem. Po złożeniu trochę pojeździłem i łożysko na wale się posypało w trakcie drogi na zlot -. - i nie wiem jaka sytułacja bo nie rozebrałem . Więc uważam że jakiekolwiek zmiany tuningowe strasznie męczą silnik jeżeli masz serie. Najlepiej przed tuningiem jest wymienić męmbrany, łożyska,korbowód na mocniejsze żeby nie było niespodzianek w trasie.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 29-10-2013 18:29
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Lajten to jest właśnie SUZUKI KATANA i kochany silnik morini.. Takie są tego uroki.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
OrzechKatana |
Dodany dnia 29-10-2013 19:27
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 0 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
Albo sie kocha co sie ma albo sie nienawidzi xd
Suzuki Katana AC 2001 r
*Tuning Mechaniczny :
~ Cylinder Polini For Race 70
~ Wydech: Yasuni R
~ Gaźnik Arrache 19mm
~ Wariator Malossi Multivar
~ Przełożenie pierwotne Malossi HTQ 15/40 + Przełożenie wtórne 61/20
~ Sprzęgło Malossi Delta
~ Pasek Malossi Special
~ Filtr Stożek Malossi E5
~ Zawór Membranowy Malossi
~ Rozwiercony Króciec
VMAX - 115KM/H
|
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 30-10-2013 16:22
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
OrzechKatana napisał/a:
Albo sie kocha co sie ma albo sie nienawidzi xd
x2 |
|
|