Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Słaby v-max
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 tydzień
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab55 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2873 tygodni
KACPERBA1900121 tygodni
wydrus156 tygodni
valavme164 tygodni
pawel57201 tygodni
Dandusiek206 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Słaby v-max
lajten23
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 21:55
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam chciałbym się was poradzić co mógłbym zrobić aby moja katana jechała te 75 km/h na serii. Więc tak chodzi o to że Katana ma słaby v-max 65km/h a wymieniłem przełożenia wtórne na SR (13.0 obrotów)Tyle samo leciała wcześniej. Wszystko było sprawdzone tłok nie ma luzów cylek w dbd stanie,gaźnik wyregulowany, nawet lżejsze rolki nic nie dały. Chciałbym stwierdzić że przełożenia SR nie są na v-max tylko przekładają się na moc bo lepiej jedzie pod górki i we dwie osoby. Niektórzy piszą że po wymianie przełożeń na SR wzrósł im v-max o 10-15 km/h moja katana też tyle poleci ale z przepaści. Również zastanawiam się czy przełożenia pierwotne też są blokowane bo miałem na początku 16 obrotów dzwonu na 1 koła. Mam też pytanie czy pomogły by przełożenia Top Racing 16/49 czy jak to inni mówią zabawa z regulacją a konkretnie jakie sprężynki do serii.
Edytowane przez lajten23 dnia 23-05-2013 21:56
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
Volimite
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 22:50
Awatar

Nowy


Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A masz pozdejmowane blokady ??
 
Katana9797
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 13:42
Awatar

Coś wiem


Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Przekladnia to wlasnie blokada
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
 
lajten23
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 14:44
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Oczywiście że mam zdjęte blokady chyba że dysza bo jest seryjna a czytałem że to też może być blokada a z resztą ta dysza chyba by mało dała .Katana9797 chodzi ci o to że cała przekładnia jest blokowana czyli pierwotne i wtórne czy same wtórne bo mi się wydaje że cała przekładnia bo miałem na początku aż 16 obrotów bo to taki model, czytałem że Katany miały różnie zależnie od rocznika i chłodzenia.
Myślicie że większa dysza da coś ? I czy poziom iglicy ma wpływ na v-max.
Edytowane przez lajten23 dnia 24-05-2013 16:30
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
Volimite
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 21:05
Awatar

Nowy


Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeżeli podwyższysz iglice i zmienisz dysze to na pewno coś Ci da, ale licz się z tym że będzie większe spalanie.
 
lajten23
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 23:19
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wiem że będzie większe spalanie ale czy da to jakieś zauważalne zmiany. I z kolei na jaki poziom ją ustawić bo jest na środku a dysze to chyba 70 lub 72
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
Volimite
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 13:34
Awatar

Nowy


Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja mam iglice na maxa i pali mi 5-6 l, cały seria tylko wydech i wariator mam zmienione i leci mi 85km/h prze super przyspieszeniu Grin Jak zmniejszylem iglice na środek jak ty masz to leciał mi 60km/h z mulem na starcie, więc jak podniesiesz iglice na pewno zauważysz zmianiy :>
 
lajten23
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 13:58
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No właśnie mi leci 60-65 km/h i mam odblokowane przełożenia. A tobie leciała te 60 km/h wtedy kiedy miałeś iglice na środku bez wydechu i waro ? I co powiesz na większą dysze główną jaką ty masz ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
Volimite
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 16:39
Awatar

Nowy


Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie mam większej dyszy. Mi leciała na samej serii na połowie iglicy tak do 65-70km/h. Zrób sobie iglice na max i zobacz jak ci bedzie chodził Grin Daj info jak przestawisz jak chodzi.
 
lajten23
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 19:23
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A co powiecie na blokade modułu bo mam katane z Niemiec a czytałem że niektóre modele z Niemiec były tak blokowane.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
manieks818
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 20:34
Awatar

Stały bywalec


Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7
Skąd: Łochów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dziwna masz ta katane. Bo moja na 13obrotów dzwonem nakeden pełen obrót koła i mam seryjne przełożenia i leci mi 75-80 i to na cylku który ma już słaba kompresje
 
lajten23
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 21:22
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A masz tłumik itp. czy full seria ? Bo ja nie wiem co mam robić wszystkie blokady zdjęte oprócz dyszy chyba że moduł jeszcze ale do końca nie wiem czy mam tą blokadę,bo katana jest z Niemiec. Pełne 13 lub troszke mniej obrotów dzwonu na jeden koła i tylko 65 km/h ale poczułem że moja katana jest silniejsza bo to przełożenia SR chociaż niektórzy pisali że powinna mi latać 70-75 km/h. Nie wiem mam plany kupno przekładni pierwotnej Top Racing lecz też nie wiem czy mi to coś da. manieks818 na jakim ty masz poziomie tą iglice.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
manieks818
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 21:27
Awatar

Stały bywalec


Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7
Skąd: Łochów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja mam na środkowej. Przestawianie nic ci nie da . Będzieszo miał większe spalanie i trochę więcej siły.
 
lajten23
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 21:38
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A jeżeli mam seryjny tłumik który ma chude kolanko to może mnie spowalniać i co z tym modułem może być blokowany bo wymiana przekładni nic a nic ie dała na v-maxie.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
cacek14
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 21:40
Awatar


Mechanik


Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42
Skąd: Lipno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
modułu nie ma zablokowanego to nie chińczyk Smile
Została ci regulacja napędu jak rolki docisk i sprężynki.
Zalatw sobie jakiś tani wydeszek sportowy za śmieszne pieniadze wyreguluj a i wtedy zauważysz dobre plusy odblokowania przekładni Wink Bo póki co to licho Pfft
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane


V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD Grin
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
p1.bikepics.com/pics/2010/03/13/bikepics-1925511-full.jpg
www.danasoft.com/sig/cacek14.jpg
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI Grin
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/166/33173.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/50/9859.gif
img.userbars.pl/163/32519.gif
img.userbars.pl/159/31782.png
img.userbars.pl/163/32519.gif
 
lajten23
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 28-05-2013 21:54
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeżeli chodzi o napęd to tylko rolki były zmieniane na 5.9 może za lekkie ?A wszystkie sprężynki seria. Jakie sprężynki byś próbował do full serii?Chciałbym się też dowiedziać bo moja katana dziś zaczeła wchodzić na wyższe obroty i osiągneła 70km/h na prostej ale tylko przez jakiś czas mogłem tak pojeździć bo po paru minutach stękała te 62 km/h i ani więcej i też pytanie co zrobić by osiągnął te same obroty jak przy 70km/h bo potem już takich nie kręciła.Również zauważyłem że skuter się szybko grzeje bo z tłumika sie dymi po dłuższej jeździe i silnik ma dziwny zapach.
Edytowane przez lajten23 dnia 29-05-2013 22:01
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
valavme
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2013 19:17
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
to masz gaźnik nie wyregulowany pewnie. Kup sport wydech to wtedy bedzie Ci ladnie pomykala Smile
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
lajten23
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 21:57
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam ! Ostatnio pobawiłem się regulacją gaźnika i wcale nic to nie dało, próbowałem na wszelkie sposoby poprzez zmiane poziomu iglicy ale to też nic nie dało tylko mi więcej pali i częściej gaśnie na niskich obrotach,więc uważam że pora by się wziąć za napęd i teraz pytanie jaką centralke i sprężynki sprzęgła byście mi doradzili do serii z przełożeniami SR. Również zastanawiam się nad kupnem wydechu i jaki szukać pomiędzy tymi dwoma LeoVince ZX czy Tecnigasa next-r który lepszy ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
piotrek131353
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 22:37
Awatar


Doradca


Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5
Skąd: jabłonna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja osobiście wybrał bym next r , i tak się składa że swojego właśnie sprzedaję jak coś o pisz na gg 42925918 i na sprzedaż mam również gaźnik arreche 17,5
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box

Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
 
lajten23
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 01-06-2013 22:58
Awatar


Początkujący


Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1
Skąd: Puławy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A za ile ten gaźnik?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
 
Przeskocz do forum:
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki