Witam chciałem się was poradzić co zrobić. Otóż mam Katane Lc 2002 i przed założeniem przełożeń katana jechała 60km/h a po założeniu leci tylko 67km/h.Dodam że oprócz przełożeń od SR rozwiercałem kruciec i powiększałem okno wydechowe w cylku (lekki porting). Nie wiem czego to wina mam w pełni odblokowaną Katane i tylko te 67km/h na prostej . Doradzcie może zła waga rolek.
Edytowane przez lajten23 dnia 16-05-2013 18:38
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
Sory ale nie wiedziałem jak to zmienić.Cylek nie jest do wymiany ,ojciec mi mówił a jest mechanikiem że jest w bardzo dobrym stanie 15 000 przebiegu i była regulacja gaźnika.A tak według cb ile to powinno lecieć ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)
Z jednej strony mogłeś zje** okno wydechowe, nie wiem jak je tam przerobiłęś, ale jeśli dobrałeś złe parametry to na pewno za dobrze nie będzie chodził. Może to też być prawie każda inna czesć, po prostu z takim pzebiegiem silnik już nie ma tej mocy. Nawet jak gładź cylka jest ok, to warto spojrzeć jaki luz ma tłok i pierścienie, bo to z czasem potrafi się niesamowicie poluzować. Przeczyść też wydech, może byc przypchany, sprawdź też czy pasek wychodzi na samą górę na wariatorze.
Z tym cylkiem było tak że kiedy montowaliśmy kolanko, uszczelka co chwile złaziła z okna bo miała otwarte mocowania i ojciec za którymś razem poprawiał ją i ścianki okna były takie cienkie że pękło ucho . Zanieśliśmy do spawacza zrobił to i wszystko było tak jak wcześniej i jeżdzi do dziś. A ten skuter nie był zbytnio katowany bo jeżdziła nim 10 lat kobieta i gdy go kupiliśmy to miał nawet blokade na waro tą blache na trzy śruby więc myśle że mógł by dać rade dobrze jeżdzić na serii bo gdy jade te 65km/h to czuć że da rade więcej bo obroty rosną ale czego to wina nie wiem,cylka bym o to raczej nie posądzał.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)