nie wchodzi na obroty
|
NTN Suzuki Katana |
Dodany dnia 10-08-2012 15:56
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
gdy tylnie kolo jest w powietrzu i dam polowe gazu* to to zapiernicz no jest ok a gdy jade i dam caly gaz to wogole nie chce wejsc na te obroty wyzsze. jeszcze jest na dotarciu wlozylem cylinder60... w gazniku nic nei wymienialem ale dziwi mnie to ze bez obciazenia chodzi dobrze a z obciazeniem no jedzie ale nei wchodiz na te obroty wogole i sie ciagne 30km/h. co sie dzieje!? |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 10-08-2012 16:05
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Tak już jest że bez dodatkowej wagi na nóżce będzie okej, zanij może od gaźnika, regulacji gaźnik jak nie chce się w kręcić na obroty. Jak docierasz to pamiętaj że po 150-200 km cylinder inaczej się zachowuje, ma więcej mocy, już powoli się układa i potrzebuje regulacji.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 10-08-2012 19:02
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Regulacja sproboj gaznika a jak nie to naped do regulacji |
|
|
|
marios35 |
Dodany dnia 10-08-2012 20:47
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 03.12.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wyregulowałem wkońcu ten gaznik chodzi na wolnych
i doszłem do tego ze jak otworze dekiel od powietrza to wkreca sie na obroty nic nie przerywa ogólnie rakieta
jak sie domknie dekiel zpowrotem przerywa nie da sie jechac czyli powietrze ,filtr pow nowy , ale to tez nie jest rozwiązanie zeby jezdzic na lekko otwartym deklu
co moze byc tego przyczyną? |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 10-08-2012 21:32
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
A wentylator waria masz sprawny morze sie przegrzewa?
Edytowane przez Krupnik 2 dnia 10-08-2012 21:32
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
NTN Suzuki Katana |
Dodany dnia 10-08-2012 22:21
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 23.06.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
powiem wam ze sprubowalem jak kolega z tym filtrem fowietrza no i jest lepiej duzo lepiej. ale np jak jade pod gore powoli spokojnie i dam caly gaz to tez przyspieszy ale no nie wejdzie na te obroty na jekie slychac tzn tak jakos idzie jakby nei mogl tzn dajesz gaz wyje ale nie idzie... |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 11-08-2012 11:21
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
ślizga ci sie pasek albo sprzęgło zjechane.
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 11-08-2012 15:37
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
ja jak dałem serducho 60 cc to podniosłem na maksa iglice żeby tak nie chlał bęzyny a i czyściłem rurę wydechową po było pełno syfu ale używany i od 125 yamaha yzf .
"Gdy siedząc w nudnej klasie usłyszę dźwięk szejsety
Automatycznie się uśmiecham i wyglądam jak kretyn"
[*] Malina - Motocykle |
|
|
|
slomek97 |
Dodany dnia 12-08-2012 17:03
|
Początkujący
Postów: 65
Data rejestracji: 08.10.10
Pomógł: 1 Skąd: Gniezno
Status upomnienia:
|
Miałem to samo Reguluj napęd Ja kupiłem nowe wario rolki centralke i pasek.SMiga jak dzika
Opis:
katanka z 2003r. LC przebieg 13tyś.
Tuning mechaniczny:
-Przełożenia pierwotne Top Racing
-Przełożenia wtórne od sr
-olej przekładniowy malossi RGS
-wario polini speed control
-rolki POLINI HQ 4,8g
- Sprzęgło Hebo Racing N
-sprężyna HEBO czarna
-pasek malossi special belt
-wydech arrow
-fajka i świeca NGK
-niebieskie sprężynki sprzęgła HEBO
Optyka:
-kapa czarna,niebieskie sruby i kopka
-neony pod akumulatorem i z przodu przed chłodnicą
-białe żarówki
-niebieskie zaciski
V-max- 85km/h (czsami więcej,czasami mniej) ;p
|
|
|