Pomoże to coś ?
|
BarKal12 |
Dodany dnia 21-07-2012 22:11
|
Początkujący
Postów: 90
Data rejestracji: 24.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ehh katana słabo chodziła więc podjąłem się regulacji napędu teoche sie namęczyłem nic nie dało wymieniłem tłumik dało może 5 km pyff wkopałem sie z tłumikiem gianelli next cos tam troszeńke przyśpieszenie sie poprawiło ale to trochę no i chciałem wyregulować gaźnik ale już nawet nie mam chęci patrzeć , jeździć kataną no ale jak cos pomoże wyczyszczenie gaźnika to juz może ostatni raz ją rozkręcę i bd jeździł jak jest bo już WSADZIŁEM 1500 zł a osiągi ? licznikowe 65 z górki -,- czemu ona tak chodzi ! odrazu mówie że wymieniałem w tamtym sezonie cylek nówka oryginał ,wszystkie płyny najlepszej klasy itd ... juz nie mam pojęci co w niej jest nie tak ... jak ją kupowałem była nieźle kombinowana dałem do najlepszego mechanika i on mi porobił tak żeby wgl jeździła coś tam przerabiał cos z powietrzem juz sam nie wiem coś pozdejmował pokombinował i jakoś jeździła ale wiecie jak ... już chyba kończe karierę z kataną bo juz nie wytrzymuję nerwowo , szykował sie wielki custom a tu wczoraj brat wyjebał się wrył sie w ziemie ostro ale co jak co ale plastiki to ma dobre! to mnie chociaż cieszy . Sorry ze tak gadam bez sensu db wygadałem sie może jeszcze kiedyś wbiję z wielką niespodzianka ;D pozdrawiam |
|
|
|
djkrzysiek |
Dodany dnia 22-07-2012 16:25
|
Coś wiem
Postów: 226
Data rejestracji: 10.08.09
Pomógł: 1 Skąd: Kołbiel
Status upomnienia:
|
Każda katana ma blokowane przełożenia (chyba wtórne), więc i w Twojej katance pewnie siedzą zablokowane.
http://www.polska...-50/123024
http://www.rockme...=djkrm1709 |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 23-07-2012 11:29
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
katany maja wtórne i pierwotne blokowane a apki mają tylko wtórne
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 23-07-2012 11:36
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
roogat napisał/a:
katany maja wtórne i pierwotne blokowane a apki mają tylko wtórne
Większej głupoty nie słyszałem, katana ma blokowane tylko WTÓRNE przełożenia a apka nie ma blokowanych przełożeń !! Pierwotne przełożenia nie były nidgy blokowane, kto wam takich głupot nagadał??!!!
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 23-07-2012 11:45
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
... katana ma blokowane przełożenia pierwotne.
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 23-07-2012 13:56
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
roogat napisał/a:
... katana ma blokowane przełożenia pierwotne.
Tak długo na forum siedzisz i głupoty gadasz... Jeżeli Cię uraziłem to sory, nie będe prowadził tutaj żadnej kłutni, najlepiej jak wypowie się na ten temat Aroni
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 23-07-2012 14:39
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
albo Berciu
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 23-07-2012 17:11
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Wiem ze nie jestem aż tak dośwaidczonym użytkownikiem jak Aroni czy Berciu ale w artykule na tej stronie pisze jasno : - Stage6 + wtórna seria >> wzrost v-maxu o +/- 10 km/h i mały ale zauważalny spadek przyśpieszenia.
- Top Racing + wtórna seria >> wzrost v-maxu o +/- 10 km/h i mały ale zauważalny spadek przyśpieszenia. Różnica w stosunku do przełożeń Stage6 jest taka że do zamontowania przełożeń Top Racing potrzebujemy prasy hydraulicznej albo palnika (metoda na ciepło).
- Malossi + wtórna seria >> spadek v-maxu o +/- 5km/h i zauważalna poprawa przyśpieszenia. jeżżli wymiana przełożeń pierwotnych coś daje to chyba muszą być blokowane |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 23-07-2012 18:51
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
kur.....wa mać!
blokowane były tylko wtórne..
porównajcie sobie pierwotne z apki i pierwotne z katany.. identyczne..
wtórne były blokowane i różniły się tym od odblokowanych że blokowane mają 65 zębów, a odblokowane 64..
a do użytkownika "Waldekk", pierwotne blokowane nie były a to jest artykuł na bazie sportowych przełożeń, a nie seryjnych odblokowanych..
chcecie, to wymieniajcie sobie pierwotne na pierwotne z apki ale to jest jeden chu*j..
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 23-07-2012 18:56
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Dobrze nie trzeba sie odrazu denerwować ;d Zauważyłem ze ostatnio zrobiła się kłótnia i straszny zamęt o te przełożenia. Ktoś w jakimś temacie napisał że wymienił pierwotne na top racing i nic mu to nie dało i ktoś napisał ze to daltego bo pierwotne nie były blokowane a teraz Ty piszesz że nie były blokowane ale sportowe i tak poprawiaiją osiągi. Pogubiłem sie już xd |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 23-07-2012 19:00
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
nic mu nie dały, bo..
albo rolki za ciężkie
albo rolki za lekkie
albo wario na wykończeniu
albo sprzęgło padnięte
albo pasek za luźny
albo centralka dobita
albo za mało paliwa
albo wydech zasyfiony
albo cylek na padnięciu
albo poprostu źle ma je sprasowane
LUDZIE ZROZUMCIE..
BLOKOWANE BYŁY TYLKO WTÓRNE A PIERWOTNE JUŻ NIE!
tyle z mojej strony i koniec spamu
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 23-07-2012 19:03
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
kefir95_95 napisał/a:
kur.....wa mać!
blokowane były tylko wtórne..
porównajcie sobie pierwotne z apki i pierwotne z katany.. identyczne..
wtórne były blokowane i różniły się tym od odblokowanych że blokowane mają 65 zębów, a odblokowane 64..
a do użytkownika "Waldekk", pierwotne blokowane nie były a to jest artykuł na bazie sportowych przełożeń, a nie seryjnych odblokowanych..
chcecie, to wymieniajcie sobie pierwotne na pierwotne z apki ale to jest jeden chu*j..
W końcu ktoś konkretnie napisał
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
BarKal12 |
Dodany dnia 24-07-2012 16:31
|
Początkujący
Postów: 90
Data rejestracji: 24.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ale to nie jest temat o przełożeniach tylko o moim problemie ale ten juz jest nie ważny bo mam następny ! katana jeździła dobrze 65 dziś dałem sie przejechac koledze i on przyjeżdża mówi ze katana idzie tylko 30 ? myslałem że to tylko chwilowe ale jak sie przejechałem to nie mogłem uweżyć po pierwsze do 30 km/h dojechała dopiero w jakies 10 sek wogóle nie chciała iść i cały czas się jakoś zapowietrzała i jechała tylko 45/50 ehh .. ku*wa co to może byc ? a i dodam że jak ją odpalam z kopniaka bo ze startera nie bo ssanie sie zjebało no i jak już odpali (zawsze mam gaz na maxa jak odpalam bo inaczej nie załapie ) to trzymam gaz na maxa i ona nie chce wkręcić się na obroty ! trzymam trzymam i z czasem złapie wyzsze . co to może byc ? do mechanika nie chce ciagnąć bo wymiana tłumika mnie dobiła finansowo a i moze to jakaś błachostka . pozdrawiam i sory za błędy |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 24-07-2012 20:16
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
prawdopodobnie go zalewa, zobacz filtr powietrza i gaźnik
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
BarKal12 |
Dodany dnia 24-07-2012 21:16
|
Początkujący
Postów: 90
Data rejestracji: 24.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
gaźnik już dawno planowałem wyczyścić to moze cś to da .. a co mam patrzeć w filtrze ? |
|
|
|
patriko0202 |
Dodany dnia 24-07-2012 21:21
|
Coś wiem
Postów: 214
Data rejestracji: 25.10.11
Pomógł: 1 Skąd: Dobczyce
Status upomnienia:
|
Odkręć pokrywe filtra, zdejmij gąbki i
odpal go, daj gaz jak będzie dużo paliwa w filtrze się przedostawać. To go zalewa, mniejszą dysze daj albo regulacja |
|
|
|
BarKal12 |
Dodany dnia 24-07-2012 21:44
|
Początkujący
Postów: 90
Data rejestracji: 24.08.11
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
chyba naprawde musze wyregulowac ten gazior i wyczyscic , nie dysze nie bd wymieniał bo tyle juz jeżdziłem na niej i było ok to pewnie regulacja mnie czeka bo po swojemu regulowałem przy nowym tłumiku jutro zobacze to z filtrem
a teraz wstawie kilka świeżych zdjęć katany : p
Edytowane przez BarKal12 dnia 24-07-2012 21:45 |
|
|