|
Suzuki Katana AC 2003r
|
| Socker |
Dodany dnia 10-07-2012 17:24
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Witam, jestem nowy na forum. Od kilki dni posiadam suzuki katana chłodzoną powietrzem. Skuter po mimo przejechania prawie 11tys km dysponuje znakomitym przyspieszeniem, niestety tylko do 60km/h co jest spowodowane jakąś blokadą. Jest do poprawek lakierniczych dlatego też prawdopodobnie niedługo przejdzie lakierowanie, przy okazji zostanie zrobione oczywiście nadkole. w swojej wizji mam kolor lakieru szary mat (owiewki boczne, czacha nadkole itp.) z czarnym matem (mostek, wloty itp) z różowymi elementami (lotka, felgi, uchwyt dla pasażera). No i oczywiście jak uzbieram trochę kasy to chciałbym wymienić przełożenia, wariator, tłumik na jakiś lepszy.
Posiadam tylko takie zdjęcia katany (robione telefonem). Jutro jakieś zrobię aparacikiem i powrzucam.
http://imageshack...qN7Up87lyg
http://imageshack...Zmk35TW6cs
Edytowane przez Socker dnia 10-07-2012 17:25 |
| |
|
|
| dawidzio28 |
Dodany dnia 10-07-2012 17:27
|

Znawca

Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
   
|
Śliczna katanka. Ładny kolorek ja bym go zostawił
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu 
 |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 10-07-2012 17:31
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
No tak na zdjęciach nie najgorzej, ale wystarczy zobaczyć ją z bliska na żywo, czacha w 3 miejscach do spawania, trochę obrysowana, i w niektórych miejscach lakier popękał, własnie też ostatnio rozważam żeby zostawić w tych kolorach.
PS. Zapomniałem dodać że w planach mam także wbudowanie kierunków tylnych w boczne owiewki
Edytowane przez Socker dnia 10-07-2012 17:35 |
| |
|
|
| katana_02 |
Dodany dnia 10-07-2012 18:15
|

Początkujący

Postów: 135
Data rejestracji: 29.02.12
Pomógł: 1 Skąd: Wolica Piaskowa
Status upomnienia:
   
|
Socker napisał/a:
No tak na zdjęciach nie najgorzej, ale wystarczy zobaczyć ją z bliska na żywo, czacha w 3 miejscach do spawania Bardziej powiedział bym do szpachlowania z włóknem szklanym
Suzuki Katana WR 50 LC 2002r
Tuning Mechaniczny:
~~~Wariator Malossi Multivar
~~~Wydech Tecnigas Next R
~~~Rolki Malossi 5,0g
~~~Pasek Malossi Specjal
~~~Przełożenia od Sr-ki
~~~Króciec 19mm
~~~Ściągnięta zwężka filtra powietrza
Tuning Optyczny:
~~~Diody niebieskie
~~~Malowanie Telefonica Movistar
~~~Skrócony tylni błotnik
^^^^V-Max 86km/h ^^^^ |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 10-07-2012 18:26
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Chciałbym bardzo, ale pęknięcia niektóre są kilkucentymetrowe, wiec niestety ale chyba spawanko 
A takie pytanko, ona ma wymieniony tłumik, i leci 60km/h gdzie może być jeszcze zablokowana? |
| |
|
|
| katana_02 |
Dodany dnia 10-07-2012 18:40
|

Początkujący

Postów: 135
Data rejestracji: 29.02.12
Pomógł: 1 Skąd: Wolica Piaskowa
Status upomnienia:
   
|
blokada jest na przełożeniach (pierwotnych i wtórnych) i wariatorze. Wyreguluj go i daj lżejsze rolki. Spawać plastik nie zabardzo to widze
Edytowane przez katana_02 dnia 10-07-2012 18:41
Suzuki Katana WR 50 LC 2002r
Tuning Mechaniczny:
~~~Wariator Malossi Multivar
~~~Wydech Tecnigas Next R
~~~Rolki Malossi 5,0g
~~~Pasek Malossi Specjal
~~~Przełożenia od Sr-ki
~~~Króciec 19mm
~~~Ściągnięta zwężka filtra powietrza
Tuning Optyczny:
~~~Diody niebieskie
~~~Malowanie Telefonica Movistar
~~~Skrócony tylni błotnik
^^^^V-Max 86km/h ^^^^ |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 16:33
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
No zobaczymy jak to będzie. Panowie coraz bardziej myślę nad wymianą przełożeń, z tym że chciałbym to zrobić tak aby nie straciła przyspieszenia, a zyskała na v-maxie. I moje pytanie brzmi czy faktycznie polecacie te przełożenia tak jak to zostało opisane w jakimś artykule pierwotne Malossi + wtórne Polini? |
| |
|
|
| Wojtek007 |
Dodany dnia 11-07-2012 16:56
|

Mechanik

Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
   
|
tak , tylko Ciezko takie dostać ; / najlepszym rozwiązaniem było by sr+ top racing
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 16:58
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
A jeśli było by sr + seryjne? Coś by się zmieniło oprócz odblokowania? |
| |
|
|
| Wojtek007 |
Dodany dnia 11-07-2012 16:59
|

Mechanik

Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
   
|
była by wtedy odblokowana , miałbyś wieksze możliwosci ;D
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 17:03
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Coś takiego http://allegro.pl...97812.html ? A top racing gdzie moge znaleźć?
Edytowane przez Socker dnia 11-07-2012 17:04 |
| |
|
|
| Wojtek007 |
Dodany dnia 11-07-2012 17:13
|

Mechanik

Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
   
|
tak. na mielochu
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 17:21
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
sorki jeszcze ale się zagubiłem, wtórne mają być od srki a pierwotne top racing tak? I teraz patrze na mielochu i są przy linkach takie oznaczenia np. "Przekładnia pierwotna Top Racing 16/47" i co oznacza te 16'47 i jakie mają być do mojego? Pewnie pytanie dla was banalne, ale dopiero zaczynam przygodę z jednośladami tak więc jestem ciekawy
I na takich przełożeniach ile by mniej więcej dało?
Edytowane przez Socker dnia 11-07-2012 17:43 |
| |
|
|
| Aroni |
Dodany dnia 11-07-2012 22:10
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Tak dla sprostowania, blokowana jest tylko przekładnia wtórna.
16/47 to przełożenie, tzn wzajemny stosunek zębów na obu trybach. Sukę masz nową, więc potrzebujesz wałka 22mm, czyli np takie; http://allegro.pl...06510.html
Jak będziesz kupował przeło z SR, to sprawdź ilość zębów na największym trybie, bo ludzie czasem sprzedają blokowane przekładnie jako odblokowane.
I na takich przełożeniach ile by mniej więcej dało?
Tego nikt Ci dokładnie nie powie. Sam zobaczysz jak wymienisz, ale powinieneś być zadowolony
Edytowane przez Aroni dnia 11-07-2012 22:11 |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 22:28
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Dzięki, a odblokowana wtórna od SR'ki powinna mieć 64 ząbki tak?  |
| |
|
|
| Aroni |
Dodany dnia 11-07-2012 22:42
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Dokładnie. |
| |
|
|
| beaavis |
Dodany dnia 11-07-2012 22:44
|

Początkujący

Postów: 99
Data rejestracji: 09.04.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
   
|
Może troche nie w temacie ale ja tu widze białe klosze kierunków ;p |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 11-07-2012 23:04
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
beaavis napisał/a:
Może troche nie w temacie ale ja tu widze białe klosze kierunków ;p
Ale jak najbardziej w temacie! Jeżeli zostanę w tych barwach to kto wie, ale jak już pisałem prawdopodobnie w przeciągu 2 tygodni powinienem zacząć malowanie  |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 18-07-2012 23:07
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Dobra panowie szykuje sie wielkimi krokami do malowania, a co za tym idzie od razu chce zrobic nadkole, i tu pojawia sie moje pytanie. Gdzieśwyczytałem że bak od aeroxa pasuje! Czy to prawda? Bo niechciałbym obecnego baku przenosić do schowka a ponoć bak od aeroxa pasuje w miejsce starego baku i nie wystaje. |
| |
|
|
| Socker |
Dodany dnia 23-08-2012 21:06
|

Nowy

Postów: 30
Data rejestracji: 02.07.12
Pomógł: 0
Status upomnienia:
   
|
Dobra panowie, dawno nie pisałem bo tak na prawde nie miałem o czym. Dziś jednak wziąłem się za malowanie. Rano byłem po lakiery, później wyszpachlowałem plastiki, zmatowałem. Ogołem gotowe do pomalowania. Jednak napotkałem problem. Nie moge odkrecić tylnego koła. Tzn. tą nakrętke odkreciłem, ale koło nie chce zejść, nie mam pojęcia dlaczego? Popryskałem tam trochę WD 40 ale dalej to samo. Wiecie może o co chodzi? Pewnie dla Was błachy problem, ale jak mi takie coś nie idzie to nie mam nerwów  |
| |
|