witam gdy chciałem wybić tulejkę gumową z karteru to ułamało mi się całe ucho z tę gumą czy w spawalni aluminium dadzą rade to pospoawać i czy to wytrzyma ??
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
w sumie tak ale to zawsze jest ryzyko
jesli chcesz miec pewniaka to kup lepiej karter uzywany, widzialem nawet ostatnio za ok. 150 zl
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
Ee, 1 połówkę można za 50 zł wyrwać. Ja bym kupił inny karter, bo jak to oddasz to też będziesz musiał coś zapłacić spawaczowi, więc się raczej nie opłaca. Jakbyś robił to sam to ok, ale w takim przypadku lepiej kupić inny blok.
koledzy kolega ojca mi dzisiaj to pospawał za 30 zł
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria