Witam ostatnio wymieniłem w suzuki wydech na tecnigas rs II po czym okazalo sie ze cylinder wogóle nie trzyma kompresji. Przez chwile jedzie te 70km/h a potem traci kompreje i z trudem wyciska 50km/h a zazwyczaj jedzie 35. Postanowiłem wiec żeby jak najszybciej wymienic cylinder zastanawiam sie miedzy tymi dwoma http://www.shop.m...2772.bhtml oraz http://www.shop.m...1590.bhtml. Nie chce brać 70 bo potem trzeba wymieniać wał itd. Jak myślice który cyl bedzie lepszy? Oraz mam jescze jedną wątpliwość oba te cyle są bez głowicy czy jeżeli cyl traci kompresje to głowica jest napewno dobra? Jescze jedno pytanie odnoścnie przelożeń. Planuje razem z cylindrem zamówić te przełożenia http://www.shop.m...1498.bhtml, oczywiście przed zamówieniem sprawdze czy mam na 100% średnice na 17 mm. ale czy te przełozenia mozna odrazu założyć czy trzeba z nimi coś jescze robić? Oraz póżniej chce jeszcze domówić od sr wtórne przełożenia, je też można odrazu założyć czy trzeba przebijać? jak myślicie ile powinien jechać po wymianie cylka a ile ejscze po wymianie przełożeń? Dzisiaj jak bede sprawdzął średnice wałka to jescze dam fotki wydechu bo nie jestem pewny czy nie ma na nim jescze jakis blokad.
edit:
Teraz zauważyłem że ten airsal jest na ac wiecie moze czy jest też wersja lc? Bo nie moge znaleźć.
Edytowane przez Waldekk dnia 04-07-2012 12:57
Z tego co pamietam to Ty chyba masz wersje lc czyli chłodzony cieczą. Czyli te dwa cylki nie podejda bo sa do ac. Więc tak tutaj masz te dwa cylindy w wersji lc Airsalhttp://www.shop.m...6727.bhtml, Techttp://www.shop.m...2772.bhtml. Z tego co slyszalem cylinder Tec hq jest troszeczke lepszym zamiennikiem serii. Airsal bardzo dobry cylinder alumionowy pokryty powłoką niscalową. Wystarczy je docierać do ok. 400-500km. Ma też jeden minius ponieważ nie można zrobić szlifa. Cylindry do wersji lc sa droższe. Za airsala 50 zapłacisz 585lzl a za Airsala 70 cos ponad 600. Tec jest tani(bez głowicy) bo tylko 300zl ale to lepszy zamiennik serii. Ja bym wolal dorzucic te 30zl i kupic Airsala 70. Jeżeli wał masz w dobrym stanie to powinnien wytrzymać przy tym cylku. Same przełożenia Top Racing dają ok 10km/h. Jeżeli zamontujesz Airsala 70 to osiągi tez powinny wzrosnąć o ok. 5-10km/h. Czyli z 70 wyjdzie Ci ok. 85km/h.
Edytowane przez KloceQ dnia 04-07-2012 13:17
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
Ten tec hq co podałeś to jest ten sam ;d podałem wersje do lc przecież. Hmm a tego airsala nie da sie kupić bez głowicy? Bo to jest duża różnica w cenie i nie wiem czy mi wtedy starczy bo muisze jeszce dac 250 za wymiane
250 za wymiane dajesz? Chłopie wystarczy troche posiedziec i sobie sam wymienisz. Musisz sie spytac mielocha czy maja go bez glowicy.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
Oj nie wiem czy dam rade z tatą wymienić ten cylinder zoacze co on na to powie, do tej pory udało nam sie jedynie samym wymienic rolki ;d http://www.youtub...re=related dobrze jest tutaj to przedstawione? Do mielocha napisze jescze dzisiaj moze. A co sądzisz o używanych cylkach z przebiegiem ok 1000-2000km opłaca sie kupic czy nie? I myślisz że na airslau 50 i przełożeniach TP i od sr pojechałbym 90km/h?
Kto ci powiedział że przy wymianie na 70'tkę trzeba wymieniać wał?
Wystarczy wymienić łożyska jeśli skuter ma dużo przebiegu;D
Wymienić cylek to też zbyt dużej filozofi nie ma wystarczy dobrze poczytać kilka artów i złożysz sam i przynajmniej zaoszczędzisz 250zł .
A tak wgl 250 to bardzo dużo za wymienienie cylka i tłoka jak by nie było to jest 20 min roboty;P
Pamiętaj tłok zakładasz Strzałką do okna wydechowego !!
Edytowane przez Nitropet12 dnia 04-07-2012 16:43
SuZuKi KaTaNa By Nitropet12 Mechanika
Cylinder-Tec HQ 50
Wydech-Polini For Race I
Wał-Seria
Wariator-Seria
Sprzęgło- Seria
Centralka-Różowa Malossi
Sprężynki Sprzęgła-Hebo Czerwone Plany
Felgi 6'cio ramienne
Lotka od WR
Malowanie Tunelu
Ryfle na Nogi
Tak to nic szczególnego
Na filmiku jest dobrze przedstawone. A co to uzywanych cylindrów to nie wiadomo czy nie był katowany i źle użytkowany. Lepiej kupic tak jak KloceQ napisał Airsala 70 i jak sie boisz że wał nie wytrzyma to kup jakieś łożyska wzmacniane.
Edytowane przez katana_02 dnia 04-07-2012 16:44
Suzuki Katana WR 50 LC 2002r
Tuning Mechaniczny:
~~~Wariator Malossi Multivar
~~~Wydech Tecnigas Next R
~~~Rolki Malossi 5,0g
~~~Pasek Malossi Specjal
~~~Przełożenia od Sr-ki
~~~Króciec 19mm
~~~Ściągnięta zwężka filtra powietrza
Co do wymiany cylinda to Ci nie powiem czy jest to dobrze robione. Popytaj innych użytkownikow na forum ktorzy wymieniali cylinder. Ja nigdy z tym nie mialem do czynienia ale slyszalem ze nie jest to trudne. Jeżeli dasz airsala 50 przelo TR+sr wydech ten co masz i dobrze to wszystko wyregulujesz to mysle ze 85-90 powinienes wycisnać.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h