Pomocyyy!! ;/
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 17-05-2012 21:55
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Siemanoooo piszee tutaj z problemem bo na forum z jeta c[cenzura]a pomoagajaaa a nie wiem co jest a konkretnie : mam problem z moim jetem tsdi wiec tak przed zima rozwaliło mi przeciwtalerz pasek itp ... wiec sobie postanowiłem to zrobic przez zimee dzisiaj skonczyłem poskładałem wszystko i chce odpalaac a tu [cenzura] ;/ przez cały dzien zapalił tylko raz z tego musiałem trzymac cały czas full gaż na obrotomierzu było 1,5 obr i sie nie chciał wkrecic po ok 10s trzymania na full gazie wkrecił sie na normalne oborty i przy gazowaniu go na tych wyzszych normalnie sie wkrecał lecz po puszczeniu gazu jet zgasnoł i juz wiecej nie odpalił ;/ jakies pomysły ? bo ja nie wiem ;/ dodam że jak odkrecałem swiece to była zalana iskra bdb tylko co mie nie pokoi plastik na swiecy jest pekniety przez cała długosc myślałem czy to nie przez to co wy o tym myslicie?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-05-2012 22:00
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
po pierwsze ogarnij slownictwo bo zachowujesz sie jak bu rak
po drugie kup swiece nowa wzmacniana do twojego modelu jeta (cylindra) koles w sklepie mechaniczym napewno CI dopowie jaka bedzie świeca pasowala
po trzecie mozliwe ze gdzies przecwtalrz blokuje Ci pasek i datlatego nie chce sie wkrecac posrpawdzaj wszystko jeszcze raz
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 17-05-2012 22:07
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
przeciwtalerz i wario jest ze stage6 a pasek polini chodzi dobrze juz predzej o rolkach pomyślałem bo wsadziłem z zestawu a w zestawie były 10gr
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-05-2012 22:10
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
10g? ostro
zmien sobie na 4,9 albo 5,5
najlepiej kup testowe i sprawdzaj
jak Ci sie nie wkreca po tym to tez moze byc wina sprzeyny doc. sprzeynek itp
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 17-05-2012 22:24
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
docisk seryny a jet force lubi ciezkie rolki bo seryjnie sa wkładane 7,4 gr na których ma mega kopa a jak kiedys wsadziłem 4,5 gr to zaczoł wyć jak głupi a jechąć możę z 40km/h ... ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 17-05-2012 22:55
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
ale tu masz inną budowę wariatora od seryjnego, wsadzaj dużo lżejsze rolki
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 18-05-2012 01:27
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
hehh dobra pominmy muła fakt że nie odpala wyczytałem w internecie cos takiego :
jeśli stał on dłuższy czas bez paliwa, lub nawet jeśli miał paliwo a nie był odpalany dość długo to w wtrysku w środku mogła zrobić sie korozja i ci w efekcie odpalenia jego nie odrazu ale stopniowo mogło zacierać wtrysk, przed odpaleniem wtrysku po dłuższym postoju powinno sie go wykręcić i przelać specjalnym preparatem ( może to być nawet WD ) ale jest jedno pocieszenie i nadzieja niektóre przypadki są do uratowania, lecz trzeba jednak wykręcić wtrysk, zatarty wtrysk zamiast rozpylać paliwo leje go po prostu do cylindra ( to by wyjaśniało czemu świeca jest mokra ) i peugeot może odpalać ale zależy od stopnia zatarcia będzie beznadziejnie chodzić lub jeśli wtrysk uległ bardzo poważnym uszkodzeniom może odpalać ale charakterystyka pracy silnika będzie powodować to że po prostu nie nadaje sie do jazdy
co o tym myślicie? brzmi prawdopodobnieee ;/
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 18-05-2012 07:04
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
nawet bardzo prawdopodobnie to wygląda moim zdaniem . spytaj tego gościa czy warto samemu bawić sie w takie sprawy czy lepiej gdzies oddac albo co zrobic żeby naprawic . bo tutaj raczej nikt dobrze ci nie pomoże bo prawie każdy ma gaźnik . |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 18-05-2012 14:37
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
wtrysk = masz prze jeb ane
ogilnie rozbierz go i wyczysc te wszystkie czesci od wtryskow a jak sie nie znasz na tym daj jakiemus dobremu mechanikowi
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 18-05-2012 16:56
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
@suzun
za przeproszeniem Ciebie pojebało ? bawić sie samemu w rozbieranie wtrysku to jak wyrzucać pieniadze w błoto :/ mi jak sie zjebal wtrysk to mi taka kwote jebli ze zdołałem kupic inny silnik gaznikowy do katany bo miałem wtrysk i jeszcze zostało wiec radze sie nie bawic w wtryski |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 18-05-2012 17:03
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
Szalinkofura napisał/a:
@suzun
za przeproszeniem Ciebie pojebało ? bawić sie samemu w rozbieranie wtrysku to jak wyrzucać pieniadze w błoto :/ mi jak sie zjebal wtrysk to mi taka kwote jebli ze zdołałem kupic inny silnik gaznikowy do katany bo miałem wtrysk i jeszcze zostało wiec radze sie nie bawic w wtryski
jesli koles sie zna i wie co robic to dlaczego mialby wyrzucac kase
nie zawsze sie oczywiscie mu uda ale jak ma mechanikowi dac sporo to wolabym przczytac poszukac na forach i samemu to zrobic. pozatym jakbys czytal od poczatku to on ma jetforca a nie katane...
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 18-05-2012 17:38
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
zastanawiam sie nad przeróbka na gaźnik tylko nie wiem czy to opłacalne czy nie lepiej kupić używany wtrysk sprzedać to i kupic jeta w gaźniku albo cos takiego ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
nikodem11210 |
Dodany dnia 18-05-2012 19:13
|
Początkujący
Postów: 60
Data rejestracji: 18.12.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja tez mam techa weź przeczyść wtryski w tym silniku niema nic skomplikowanego |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 27-05-2012 11:25
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
dobra wiec tak sciagnołem wtryski i zaczołem krecic silnikiem okazało sie ze wtrysk bardzo ładnie rozpyla paliwo czyli ze jednak wtrysk jest dobry wiec zaczołem kombinować co może być nie tak. postanowiłem mu sprawdzic kompresje i co wyszło? 4,5 bara ;/ wiec od razu wziołem odkreciłem głowice wyciagnołem cylinder tłok i co dziwne ma tylko pare delikatnych rysek których nawet nie czuc ale jak włożyłem same pierscienie do cylindra to sie nie styknoł ;p heh ale co mnie najbardziej zaskoczyło to kanały w tym cylindrze macie foto porównujace kanału z cyla polini sport 70 a cyla seryjnego z jet forca ;D http://pokazywark...
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|