Witam tak jak w temacie zapiekł mi się dolny pierścień. Cylinder nie jest porysowany, nie ma też żadnego progu. Szerokość wewnętrzna cyl. ok. 41mm z lekkim luzem być może 41.25 mm
.Skuter'a mam powietrzak'a . Czy wystarczy sama wymiana pierścieni bez wymiany tłoka ?
na tłoku widać kilka czarnych punktów prawdopodobnie kompresja przez te nierówności uciekała . Także raczej będę musiał wymienić też tłok.
Czy taki będzie dostatecznie dobry do seryjnego cylindra ? http://allegro.pl...48768.html
Meteor do 50cc zajebisty a do 70cc Vertex
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r MECHANIKA ~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona OPTYKA ~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY PLANY Cały czas coś do przodu
Jeden ch** czy meteor czy vertex i to nie ma znaczenia, bo obie firmy są bardzo dobre. Mogłeś pokazać tego starego tłoka, może nie jest w ogóle potrzebny nowy...