Dawidzio, ja się nie obrażam... oO zastanawia mnie tylko po co 2 tematy praktycznie z tym samym problemem, no ale ok. Kopiuje więc tamten post.
(...)Okazało się, że nagle leci paliwo z przelewu. Jak odpale to raz kapie troche raz leci ciurkiem przy postoju, za to jak go zgasze, to leci chyba najwięcej ale przez chwile tylko. Tak jakby jeszcze pompował. Gaznik rozebrany był już ze 6 razy, pływak jest suchy, a regulacja ta blaszką skończyła się tym, że za którymś razem paliwo w ogole nie dochodziło i nie chciał zapalić. Ostatnim razem jak zapaliłam, to nie kapało w ogóle, za to po zgaszeniu z 1,5min jeszcze leciało. Przy dodaniu gazu na postoju lekko pluje wachą... Jakieś pomysły??
To mnie skłoniło żebyś stworzyła swój temat
A co do twojego problemu to nie wiem co to może być
Edytowane przez dawidzio28 dnia 03-04-2012 14:26
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r MECHANIKA ~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona OPTYKA ~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY PLANY Cały czas coś do przodu
Są 2 przelewy paliwa w gaźniku, jeden obok przepustnicy, drugi na dole pod komorą pływaka. Rozumiem że paliwo leci z tego dolnego odpływu? Czyli problem leży zaworku iglicowym. Zwróciłeś na niego chociaż uwagę przy tym kopaniu w gaźniku?
Ale jak zapełni się komora gdzie jest pływak to paliwo nie poleci
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61