tak to może być pływak , moze gdzieś się zablokował i nie tamuje paliwa i przesto wycieka. Sprawdź to
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
nie to na pewno nie xD pływak jedynie Jest on pod dolną pokrywą gaźnika tam powinny być 4 śrubki i jedna na środku taka duża od dyszy głównej odkręcasz je i wyciągasz Tam jest pływak
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
sory pomyliło mi sie bo ja odręcałem pływak i mogłem go za mocno zakrecic może tak być ? czy jest może jakaś sruba w gaźniku do ustawianie dawki czy coś?
Nie. Albo pływak się zaciął, albo masz za bardzo odgiętą blaszkę na zaworek iglicowy i ten się nie domyka. ściągnij pokrywę pływakową, poruszaj pływakiem, sprawdź czy domyka się zaworek i będzie ok.