Zaczęło się od montażu gaźnika na wcisk i się trochę wysunął do tyłu i linka się zrobiła za krótka więc coś kombinowałem z dziadkiem, ale linka mimo to jest do wyrzucenia bo się się już rozdwoiła. Szukałem w całym mieście linki tylko 2 cm dłuższej i wyobraźcie sobie, że nie ma takowej! Więc pomyślałem a może manetka z linką od jakiegoś chinola pytałem to może dopiero w kwietniu jak hurtownie ruszą. Nie chciałem nic z internetu, bo takie rzeczy jak linki to wole kupować na miejscu, ale teraz nie mam wyjścia dlatego pytam czy to SSP podejdzie głownie chodzi mi o średnice, pisałem do Mielocha, ale jeszcze nie dostałem odpowiedzi a zależy mi na czasie chyba, że Wy coś jeszcze doradzicie co mógłbym zrobić :/
Teraz mechanicznie jest już wszystko ok to znowu linka mnie blokuje ehhhhhhhhh.........
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie