Siemano mam problem z moimch chinczykiem . jest on w 4t marki sam nie umie wymówic ale mam z nim mały problem jak jest zimny zapali ładnie trzyma obroty itp ale podczas jazdy jest bardzo słaby nie wiem czy jedzie 40km/h... jak przejade nie wiem ok 500m i sie zatrzymie skuter gaśnie potem musze go długo kopać lub krecic rozrusznikiem żeby zapalił jak zapali jedzie normalnie 75 wtf?
Edytowane przez k4t4n4 dnia 05-12-2011 16:39
Suzii w trakcie mega customu!
zawory szczelinomierz i jazda te chinskie padło tak ma, zawór ssący nie otwiera sie do konca po zgaszeniu zamyka sie i potem odpalasz dostaje nowej kompresji i chodzi, zawory, do pewnosci przeczysc gaznik
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
hmm gaźnik czysciłem ale własnie codo tych zaworów to nawet prawdopodobne bo własnie miałem ten sam problem ok 2miesiace temu az wkoncu przestał odplać sprawdziłem kompresje była koszarna wiec zamówiłem 80ccm po rozerbaniu patrze a cylek gładziutki tłok tak samo no ale kij zakładam juz ta 80ccm potem postanowiłem wyregulować zawory i nie było wgl luzu a żeby był minimalny luz musiałem zrobić az 1,5 obortu śrubą ale to żeby znowu te zawrory sie rozlegurowały?
Suzii w trakcie mega customu!
w chinskim padle zawory regulujesz co 1.5k ostatnio naprawiałem kumplowi skuter to tez ma jakies chinskie 4t to zawory do regulacji po 200km były
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika
aha no to spoko dzieki za info przez zime sie wezne za to bo i tak juz chowie skuter bo za zimno na jezdzenie można zamknąć dzieki vortex
Suzii w trakcie mega customu!