CPI SM 50
|
David AY 50 |
Dodany dnia 30-11-2011 15:58
|
Nowy
Postów: 47
Data rejestracji: 02.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Wiele razy szukałem informacji o tym czy CPI SM 50 ma silnik minarelli am6 . A jeśli nie ma to jaka jednostka napędowa siedzi w nim. POMOCY |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 30-11-2011 16:13
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nie, to nie silnik Minarelli, tylko jego podróba. Wszystkie "lepsze" chinole mają imitacje silników Minarelli, czy to Horizontal w skuterach, czy to AM6 w SM i sportowych motorkach. |
|
|
|
David AY 50 |
Dodany dnia 30-11-2011 16:42
|
Nowy
Postów: 47
Data rejestracji: 02.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
no a jak z jakością wykonania tej maszynki , awaryjnością może ktoś miał ją i coś o tym powie ... ?
|
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 30-11-2011 17:30
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Mój kumpel ma i niema miesiąca żeby coś mu się nie zepsuło xD
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 30-11-2011 20:17
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Z 10k km można zrobić na tym silniku bez większych przeszkód. Moc też nie najgorsza, ale na pewno nie taka jak np w DT. |
|
|
|
adamek2114 |
Dodany dnia 30-11-2011 23:24
|
Początkujący
Postów: 143
Data rejestracji: 27.07.10
Pomógł: 2 Skąd: Białystok
Status upomnienia:
|
Znajomy ma cpi sx 50 (chińskie minarelli am6 tak jak Aroni mówi) daje mu w piz*e az mi jego szkoda , silnik pracuje jak brzytewka do silnika się nie dotykał jeszcze,zalewa oleje z wyższych półek i nie jeździ na wodzie. Tylko mu coś z elektryką sie dzieje coraz iskrownik bądź moduł padnie a tak poza tym to jest naprawdę niezły sprzęt
Moto-Bialystok.pl
http://polskajazd..._50/129558
______________________________________________
|
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 01-12-2011 09:18
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
hmm tak mega szczerze powiedziawszy wolał bym yamahe dt dużo lepszy wygląd lepsza firma lepsza wytrzymałosc no i cena ta sama co cpi ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
David AY 50 |
Dodany dnia 01-12-2011 11:56
|
Nowy
Postów: 47
Data rejestracji: 02.04.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ej no ludzie obudźcie się CPI wydech ma fajny i ogólnie ma fajną stylistyke ale poza tym to 100% popieram że yamahy są lepsze , no a co do tych cen to uważam że jest różnica nieznaczna na korzyść CPI.
A skoro dyskusja już trwa to możę coś na temat innych motorów z tej klasy gilera , peugeot ..... jak to chodzi ....
Edytowane przez David AY 50 dnia 01-12-2011 12:08 |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 01-12-2011 12:59
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Ja też bym wybrał yamahe a co do mocy wydaje mi się, że ma jednak więcej
Edytowane przez roogat dnia 01-12-2011 12:59
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|