1 Miesiąc temu wymieniłem gaźnik i ssanie elektryczne. Gaźnik który mi przysłano był bez dyszy (miał być z ale już kolesiowi odpuściłem) Więc dyszę założyłem starą. ( Gaźnik kupiłem taki sam jaki miałem wsadzony)
Więc zabieramy się do zakładania. Chwilę poźniej gaźnik założony. Próba odpalenia. Chodzi ale musi mieć gaz. 1 Myśl Regulacja więc regulujemy tak jak jest tu na str. Nadal to samo.. 2 Myśl Filtr powietrza kupiliśmy nowy nadal to samo. Nie wiem co się dzieje.. Bez filtra.(bez gąbki samo to pudełko) Ładnie chodzi ale gaśnie (w katanie normalne bez filtra) Wkładamy gąbkę nadal to samo. Jeśli da się gazu chodzi ale gdy zostawi się na normalnych jakieś 1,5 s i gaśnie.. Pomocy co to może być.?
wolnych obrotów nie trzyma , pokręć ta śrubką od wolnych obrotów
Edytowane przez Wojtek007 dnia 07-08-2011 12:56
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Robił to mechanik .. Nie pomogło nic.
Suzuki katana r99. LC :
Tłumik leo vince zx.
Reszty nie wiem jeździ tak jak jest kupiona.;D V Max- Nie znany nie ma linki prędkościomierza.
Mogą jeszcze wchodzić w grę membrany, lecz nie wiem czy one odpowiadają za obroty. Odkręć je i zobacz w jakim są stanie, może trzeba lekko blaszki wygniąć albo coś i wtedy regulacja.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Dalej odświeżam. Czy może to być zawór membranowy.? Mechanik mówił że się zalewa coś pod gaźnikiem. Zbyt bogatą mieszankę ma chyba.
Edytowane przez kiver dnia 13-08-2011 17:18
Suzuki katana r99. LC :
Tłumik leo vince zx.
Reszty nie wiem jeździ tak jak jest kupiona.;D V Max- Nie znany nie ma linki prędkościomierza.
Dzięki . Był to problem gaźnika (nie regulacji. rozwalony był). I blaszki przy membranach ;D Temat uważam za zamknięty.;D
Suzuki katana r99. LC :
Tłumik leo vince zx.
Reszty nie wiem jeździ tak jak jest kupiona.;D V Max- Nie znany nie ma linki prędkościomierza.