Tłumik i wario
|
makaron |
Dodany dnia 06-08-2011 23:32
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Siemka,
Chciałbym, abyście mi doradzili jaki wybrać tłumik i wariator do mojego setupu.
Dobrze będzie jak wytłumaczycie mi dlaczego akurat ten tłumik/wariator.
Jeżeli chodzi o wariator, to wolałbym wariator na prędkość.
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 06-08-2011 23:55
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak masz kasę to kup Yasuni R. Po prostu dobry wydech i nie ma co tłumaczyć dlaczego akurat ten. Możesz owszem kupić inne i też będzie to jeździło.
Jeśli chodzi o wario, to nie masz za dużego wyboru; Polini SC, Hebo NG i Malossi Multivar. Wszystkie są tej samej klasy więc możesz brać co tam chcesz. A to że chcesz zyskać v-max to już kwestia regulacji. |
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 07-08-2011 00:00
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Oki bardzo mi pomogles, ale czy jak kupie przekładnie od sr'ki, to katana straci dużo na przyspieszeniu? Pzy poleci 90 jak teraz leci 80?
Edytowane przez makaron dnia 07-08-2011 00:01
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 07-08-2011 01:29
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Nie ma co dużo pisać akurat masz 70cc to najlepiej pasowało by ci właśnie tak jak Aroni napisał Yasuni R albo jakieś Polini Super Race, przeznaczony do 70cc i napewno daje dużo na osiągach, co do waria to posiadam Polini SC i jak zakładałem je to odczułem dużą różnice przy przyśpieszeniu a co najważniejsze załatało mi dziury w przyśpieszeniu.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 07-08-2011 08:22
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Przy prawidłowej regulacji napędu nie powinieneś stracić praktycznie nic na przyspieszeniu. No i te 90 powinien lecieć, chociaż nigdy nie wiadomo, bo to zależy też od innych czynników.
Edytowane przez Aroni dnia 07-08-2011 13:36 |
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 07-08-2011 13:08
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Teraz rozumie. Dzieki za pomoc.
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|