Sprężyna dociskowa sama nazwa mówi "dociska", wtedy jest większy moment obrotowy i twoja suka rusza z większych obrotów przez co masz lepsze kopytko na stracie.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Docisk ma działanie analogiczne do rolek wariatora, lecz po jego wymianie pasek jest dodatkowo albo mocniej, albo słabiej napięty. Czyli odpowiada za większą część pracy przekładni - przyspieszenie, dziury w przyspieszeniu itp. Jeśli chodzi o sam start, to tutaj główną rolę spełniają sprężynki sprzęgła.
Czyli w wypadku MK +22% pasek będzie mocniej napięty i będzie stawiał większy opór w pracy wariatora, a więc poprawi się przyspieszenie(analogicznie można wymienić rolki na lżejsze, co da ten sam efekt). Na przyszłość przeszukaj forum i internet, bo takie tematy były poruszane masę razy.
Edytowane przez Aroni dnia 17-07-2011 19:37