Czy o płaca sie
|
kretek96 |
Dodany dnia 31-05-2011 20:03
|
Początkujący
Postów: 75
Data rejestracji: 01.11.10
Pomógł: 2 Skąd: Olkusz
Status upomnienia:
|
Pisze nowy post ale h** a mianowicie takie pytanie wcześniej dodałem temat z tą wodą a w tym temacie mi chodzi o to czy opłacało by sie przerobić na powietrze z LC na Ac ??? i co trzeba było wymienić jakie części i najlepiej jakbyście filnik podesłali z mielocha albo z alegro
Edytowane przez kretek96 dnia 31-05-2011 20:08
Tuning Mechaniczny
- Gaźnik Arreche 17,5mm
-tłumnik sport |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 31-05-2011 21:31
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jakoś by się dało na pewno, ale po co...? To niektórzy ludzie przerabiają silniki z AC na LC bo są lepsze, a Ty chcesz zrobić na odwrót? A czy to będzie opłacalne...pewnie tak, bo wystarczy że kupisz cylek, wentylator i obudowy plastikowe, a będziesz mógł sprzedać swój cylek i cały układ chłodniczy, a za to dostaniesz na pewno sporo więcej. |
|
|
|
kretek96 |
Dodany dnia 01-06-2011 06:40
|
Początkujący
Postów: 75
Data rejestracji: 01.11.10
Pomógł: 2 Skąd: Olkusz
Status upomnienia:
|
mam takie pytanie podejdzie ten cylinder do katany ?http://moto.alleg...66906.html
Edytowane przez kretek96 dnia 01-06-2011 06:41
Tuning Mechaniczny
- Gaźnik Arreche 17,5mm
-tłumnik sport |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 01-06-2011 10:09
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
ten tłok niebył by w takim stanie po 1000km tym bardziej ze to niejest bylejaki cylinder !!!
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
gutek2115 |
Dodany dnia 01-06-2011 10:16
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 05.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nie przerabiaj na powietrze , to c[cenzura]nia i grzybnia.
Zostań przy Ac |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 01-06-2011 10:24
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
gutek chyba LC !!!!
Edytowane przez roogat dnia 01-06-2011 10:24
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
gutek2115 |
Dodany dnia 01-06-2011 10:30
|
Początkujący
Postów: 62
Data rejestracji: 05.06.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A no tak sorka ;p |
|
|
|
kretek96 |
Dodany dnia 01-06-2011 20:13
|
Początkujący
Postów: 75
Data rejestracji: 01.11.10
Pomógł: 2 Skąd: Olkusz
Status upomnienia:
|
a jeszcze spytam was czy było by coś z tego gdyby zamias pompy wody założył wentylator a cylinder by był Lc ??? było by coś z tego bo katane dziś odpaliłem tylko nie ma chłodzeni i sie szybko gżeje
Tuning Mechaniczny
- Gaźnik Arreche 17,5mm
-tłumnik sport |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 01-06-2011 20:19
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
nie da rady tego tak podłączyć...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|