Zmiana cylindra a gaźnik.
|
MacDavid |
Dodany dnia 08-05-2011 22:12
|
Nowy
Postów: 41
Data rejestracji: 27.03.11
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Czy przy zmianie cylindra (Malossi sport 70cc) trzeba a raczej zalecane jest zmienić gaźnik?
Teraz mam seryjny.Interesuje mnie też czy po zmianie gaźnika na 17,5 poczuje dużą róznice? |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 08-05-2011 22:29
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
na seri gaźniku nie wyregulujesz Malossi sport , zalecany jest większy gaźnik wtedy wyciśniesz z niego maximum
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 09-05-2011 07:30
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
na seryjnym gaźniku nie odczujesz praktycznie żadnej zmiany, ale po zmianie gaźnika lub jak narazie nie masz kasy to zmień dysze w gaźniku na 90 to wtedy poczujesz co potrafi ten cylek ale najlepiej kupic gaźnik 19mm lub 21mm wtedy można wyciagnać prawdziwą moc cylka chyba że masz seryjny tłumik to wtedy musisz kupić ten tłumik bo będzie zamulał ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-05-2011 09:04
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Nawet na serii gaźniku nie będzie źle...będzie stosunkowo mało palił, ale i będzie trochę mocniejszy. Wiadomo, że nie wykorzystasz potencjału cylka, ale jeśli Ci nie zależy na bardzo dużej mocy, a chcesz mieć małe spalanie to będzie dobrze. Kiedyś Orzełek miał cylek MHR Replica na gaźniku 14mm chyba, a i tak nieźle mu to zasuwało. |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 09-05-2011 16:01
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Ja mam właśnie Malossi Sport'a 70ccm i gaźnik serie (chyba 12mm).Jako tako to jeździ,nawet sporo lepiej niż na seryjnym cylku ale bardzo ciężko wyregulować gazior (właśnie mam kłopot bo z leje mi się paliwo wszędzie-tak jakby cylek zasysał paliwo a gazior nie przepuszczał tyle ile potrzeba).Na twoim miejscu na pewno bym kupił większy gaźnik,bo wcale nie oznacza to wzrostu spalania jak dobrze go wyregulujesz ,a mocy na 100% doda.Z moim setupem pali jakieś 6L/100km ;//
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|