Jakie przełożenia dały by najwiecej speeda i nie odjeły za dużo siły. obecnie mam przełożenie 16 do 1-ego.
Edytowane przez Aroni dnia 08-05-2011 14:17
Suzuki Zillion (LC) 1999r
>Tuning Mechaniczny< *GasBox *Rolki Top Racing 7g *Do wydechu wspawana rurka która omija blokady na końcu niej jest zawór więc regulacja głośności i szybkości pod ręką *Sprężyna Centralna Malossi czerwona *Wariator Polini Speed Contol *Pasek Dayco *Cylinder(70cc) i głowica *Dysza 75 chyba *Stożek *Rozpiłowany króciec ssący *Przełożenie pierwotne Malossi 15/40
>Optyka< *Niebieskie żarówki *Dźwignie hamulców na pomarańczowo *Pokrywa filtra na pomarańczowo *Błotnik na pomarańczowa *Plastikowa osłonka tłumika na pomarańczowo *Miejscowa polerka pokrywy i kick startera *Kilka naklejek *Srebrne obejmy na migacze *Przedłużka amortyzatora 10cm
Plany *Gaźnik arreche 17,5mm *Komin jakiś *Przełożenie wtórne od sr'ki *Sprzęgło jakieś
dokładnie tak jam mówi Aroni , ale pamiętaj czym dłuższe przełożenia tym droksze mniej dostępne
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61