Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 13

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios33 tygodni
MACHoo34 tygodni
Aroni49 tygodni
cineklab52 tygodni
adamek211455 tygodni
dawidzio2870 tygodni
KACPERBA1900118 tygodni
wydrus153 tygodni
valavme161 tygodni
Kamil188 tygodni
pawel57198 tygodni
Dandusiek203 tygodni
Daniez206 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem
deLuxe505
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 17:33
Awatar


Początkujący


Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Kielce


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam was serdecznie.
Mam pewien problem z moim skuterem.
A tak dokładniej to chodzi mi o to, że gdy nim pojeździ się ok. 3 minuty i dodaje nim gazu to gaśnie, aż w końcu zgaśnie i wtedy trzeba z 30 razy kopnąć porządnie żeby odpalił, nigdy tak się z nim nie działo. POMOCY!
 
romek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 18:05
Awatar

Stały bywalec


Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4
Skąd: Rosko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
pierwsze to zacznij od sprawdzenia membramek.
pewnie dlatego tos ie dzieje bo ssanie sie wylancza..
jak nie beda to membramki to regulacja gaznika
sprawdz filtr powietrza.
wszystkie wezyki :>
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł

Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu..
 
Cougar_94
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-03-2011 18:18
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak się nagrzeje silnik to gaśnie Ci na wolnych obrotach?Jak jest na zimnym silniku-też gaśnie jak dasz full gaz?Jeśli nie to raczej nie jest wina ssania tylko brudnego/niewyregulowanego gaźnika/może zaworu membranowego.Stawiałbym na gaźnik.Dla pewności zrób jak radzi romek ,czyli sprawdź zawór membranowy,wężyki,wyczyść filtr powietrza.Możesz także zalać świeżym paliwem (może wytrącił się jakiś osad przez zimę).Chyba że masz większość świeżego paliwa.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
deLuxe505
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2011 10:36
Awatar


Początkujący


Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Kielce


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A gdzie znajdują się dokładnie te membranki?
 
mat199222
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2011 10:44
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak jest gaźnik i go się przykręca do takiego króćca co wychodzi z karterów to musisz ten króciec odkręcić i wyciągnąć i właśnie do niego od spodu są przykręcone membranki, musisz pociągnąć powietrze od strony gaźnika jak da się chociaż trochę pociągnąć to masz zepsute.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
Cougar_94
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2011 17:56
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
deLuxe505 jakieś postępy z Kataną?Znalazłeś ten zawór membranowy?
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
deLuxe505
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2011 21:31
Awatar


Początkujący


Postów: 86
Data rejestracji: 22.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Kielce


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tak wszystko chodzi jak trzebaGrin
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki