Może ci się pasek ślizga nie wiem jak tu ale w aucie najłatwiej posmarować go zwykłą kredą taką jak masz w szkole i powinno przestać. To nic nie kosztuje wiec możesz zobaczyć
tomeczek a oprócz piszczenia miałeś jeszcze jakieś objawy tego zużytego łożyska przekładni? Wracając do tematu patrzyłeś pod pokrywę przekładni jak tam to wszystko wygląda? U mnie też do 20 nie ma żadnego pisku, ale nie wiem czy ten mój dźwięk jest taki sam jak twój.
Mam ten sam problem. Gdy puszczam manetkę on ustaje. Przyczyną jest chyba zużyty pasek, wariator do wymiany i brak oleju w przekładni. Ja teraz wszystko wymieniam i mam nadzieję, że pomorze.
Suzuki Katana AY 50 (1997r.)
Tuning optyczny:
- lampa tylnia Revo Lexus Style
- naklejki Malossi i Gianelli, Top Racing
- siatka we wlotach powietrza
- LED'y w soczewkach
- kontrolki diodowe LED
- lusterko łezka chrom
Sprzedam pasek Polini Kevlar (nowy) - więcej informacji na pw
Po pierwsze wymień olej w przekładni. Jak dalej będzie piszczeć to zlukaj wario i sprzęgło czy wszystko jest ok. A jak to nic nie da to rozkręć przełożenia i obadaj w jakim stanie są łożyska.