99' Daily Bitch project...
|
qscvbe |
Dodany dnia 07-08-2012 12:10
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
ja już się chyba wypowiadałem, ale co tam... najbardziej katana podoba mi się z boku, bo ta czacha z profilu jest taka agresywna, a przód no cóż, jak rox więc nie ma co komentować będziesz jakoś kustomował czachę, czy już dajesz sobie spokój??
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:06
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Mam już k*rwa dość tego skutera, zaczęły falować obroty i się okazało, ze znowu luźny przeciwtalerz, nakrętka nie poluzowała się, wycięło dziurę we wiatraku, przy wysokich obrotach pasek wariuje a przeciwtalerz jakby jajowato się obracał - krzywy wał ? Jak tak to już nie robię tego skutera, mam go w [cenzura]...
Nigdy więcej morini.
Edytowane przez arnold95 dnia 22-08-2012 15:34
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:38
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
ja mam wiatrak i przeciwtalecz na sell przeciwtalerz ma idealne ząbki nic nie zdarte napewno się nie będzie ślizgał chyba że wał masz wyrobiony
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:42
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Wał się nie wyrobił, przeciwtalerz i wiatrak też kupowałem "nowy" używany i było dobrze - samo z siebie się nie rozsypało...
Jak się okaże, że wał jest git będzie trzeba kupić nowe, poskładać i sprzedać, bo limit mojej cierpliwości dla tej Katany się skończył, czas wrócić do tego co dobre czyli Aeroxa.
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:51
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Będziesz sprzedawał na części czy w całości ???
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:52
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
W całości, nie mam zamiaru zostać z w połowie niekompletnym skuterem.
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:52
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
lepiej wyjdziesz na tym jak sprzedaż tuningowe części wstawisz seryjne i puścisz na allegro
pamiętaj że 1 w kolejce po przełożenia
PPP uważaj na przyszłość i edytuj posty.
dawidzio28
Edytowane przez dawidzio28 dnia 22-08-2012 15:56
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 15:58
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Żebym to ja jeszcze miał seryjne - na części odpada, jak się nie sprzeda za dobry pieniądz ro nie sprzedam na siłę...
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 22-08-2012 16:01
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
roxy to cipki xD zjadam je na sniadanie |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 16:07
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Buahahaha, chyba zblokowane
Nie miałem lepszego skutera ani na lepszym nie jeździłem A w sumie to wszystkimi markowymi już jeździłem
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 22-08-2012 19:38
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
cos ty 3 kolegow ma roxy po lekkim tuningu i kazdy lize piety ; ) moja suzi napierdala 115 z gorki 105 prostej 85 pod gorki : x nie zadne c[cenzura]stwo HALA MORINI ! PUTA MIANERLLI |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 22:01
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Tak tak, mówisz tak bo masz Katane
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 22-08-2012 22:07
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
stary wrzuce ci filmik jak popylam 100 xD |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 22-08-2012 22:09
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
To jaki ty masz tun?
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 22-08-2012 22:15
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
full tun wlasnie kupuje jeszcze wariator polini sc i mam wszystko tuningowe oprocz uwaga wału !!!!!! xD i paska !!!! 85 to ja pod gorki popylam 100/105 po prostej 115 z gorki ;d moja to rakieta 125 zjadam nawet ;d |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 22-08-2012 22:29
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Full tuning podnieca się, że bierze lekko tuningowane Aeroxy
Wierzę Ci, że tyle jedzie, ale i tak uważam roxy za lepsze - miałem jedno i drugie
Okazało się, że wał jest cały - rozwalony znowu przeciwtalerz i wiatrak tylko.
O dziwo, nakrętka się nie ruszyła, wywaliło dziurę w wiatrak że odpadł i poluzował przeciwtalerz. Mam teorię przez co to się stało i jaki był mój błąd: pasek mam założony najpierw na sprzęgło a potem na wariator - pasek jest szerszy od tulei na wariatorze, przez co dokręcam na chama, ale gdy pasek przesunie się na górę powstaje luz na przeciwtalerzu, stąd spadki prędkości, aż w końcu znowu rozwalił się. Dobrze myślę ? Skręcić wszystko najpierw przy wariatorze na pasku u góry ?
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 22-08-2012 22:32
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ja robie tak ze zakrecam pierw wariator pasek na wariator i potem anciagam na sprzeglo i wkladam na wałek sprzegłowy i wtedy pasek jest luzy dokrecam wszystko dobrze odpalam go na 2/3 min i potem znow dokrecam i jezdze tak z 20 km i znow dokrecam zeby sie nie odkrecilo |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 23-08-2012 09:19
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Ja zawsze najpierw rozciągam korektor ustawiam pasek nie na tuleji tylko troche wyżej zakładam wszystko przykręcam potem odpalam i jeżdze i nic sie nie dzieje
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 23-08-2012 23:13
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Ostatnia szansa dla Katany, zakupiłem nowe graty:
-Przeciwtalerz
-Wiatrak
-Sprzęgło Tec Evo Racing
Jeszcze kupię dla pewności nową nakrętkę na wario i koniec mechaniki na zawsze !
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 27-08-2012 19:09
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Wzmacniany przeciwtalerz mojego pomysłu gotowy. Seryjny przeciwtalerz został rozwiercony, w rozwiercone miejsce został wprasowany pierścień z ząbkami na wał, wykonany ze stoczonego zbieraka na kopniak Wszystko razem z wiatrakiem zespawane w 4 miejscach i stoczone na gładko. Ząbki są mocniejsze, szersze i na pewno nie grozi im ścięcie
Założyłem go i wszystko trzyma elegancko. Nie ma już spadków prędkości, musiały być spowodowane tym przeciwtalerzem. Jeszcze dzisiaj wymienię sprzęgło
Teraz pytanie do was odnośnie regulacji, zdecydowałem się w końcu na stożek gąbkowy w obudowie, dysza główna siedzi bez zmian 90. Wkręciłem śrubkę regulacji składu mieszanki maksymalnie, wtedy skuter jest rakieta do 50km/h, potem przestaje przyspieszać, gdy wykręcę śrubkę od mieszanki jest tylko gorzej - także powietrza musi być mniej. Myślę, że muszę założyć większą dyszę główną - ktoś z doświadczenia wie na jaką przeskoczyć ? 100, 105 ?
EDIT:
Ale ruch w temacie
Wymieniłem sprzęgło na TEC Evo Racing z czerwonymi sprężynkami Hebo i taki zestaw mogę polecić każdemu ! Poprawa startu jest bardzo mocna, poprzednio miałem seryjne sprzęgło z czerwonymi hebo i skuter miał muła 0-10km/h, a teraz nie ma wcale - start jest z bardzo wysokich obrotów
Wymienię to dyszę główną i mam nadzieję, że w końcu będzie odpowiednio wyregulowany.
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|