Co sądzicie o tym pomyśle?
|
bakun13 |
Dodany dnia 03-03-2008 13:33
|
Nowy
Postów: 37
Data rejestracji: 08.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Planuje tuning mojej katany ac z 1999r. Opracowałem już projekt tego tuningu ale nie wiem czy jest on dobry i czy będzie wszystko mi dobrze współpracować? Proszę piszcie co o tym sądzicie i czy to mi będzie wszystko dobrze grało.
1. Wydech Yasuni Z
2. Wariator Polini
3. Gaźnik Arreche 17,5 mm
4. Filtr powietrza Hebo s
5. Sprzęgło Hebo N
6. Cylinder Polini Sport 70cc
7. Pasek Polini kelvar
8. Wał korbowy Top Racing STD
9. Zawór membranowy Hebo
Z góry dzięki!
Ps. Gdzie jest zawór membranowy w katanie? |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 03-03-2008 14:55
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Zawór membranowy jest pomiędzy króćcem ssącym a cylindrem. Filtr powietrza>gaźnik>króciec ssący>zawór membranowy
No z tymi częściami to jedno mi się nie podoba: GDZIE PRZEŁOŻENIA??
Zamiast wału ja bym wymienił przełożenia. Jak masz na to kasę to nic Ci się niestanie jak dołożysz do przełożeń
Edytowane przez Daniez dnia 03-03-2008 14:58
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 03-03-2008 15:14
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Po pierwsze przełożenia polecam top racing 16/49.
Po drugie stożek ci nic nie da, ale jak już chcesz to kup porządny z osłoną, np polini air box.
Po trzecie zamiast sprzęgła hebo kup rms racing pro. To identycznie to samo, tylko pod inną nazwą, zaoszczędzisz trochę kasy.
Po piąte jak wał to i łożyska skf hq, ale ja wału bym nie zmieniał.
Po szóste odradzam zawór membranowy hebo, jest słaby, kup lepiej polini evo albo stage6.
Po siódme kupiłbym cylinder metrakita, jest o niebo lepszy (miałem wcześniej polini), a jak zmieniasz wał to kup barikita racing www.skuter-plus.pl
No i po ósme wydech. Ja bym kupił hebo np, albo lasera x-pro. To dużo lepsze wydechy, które można dostać w chromie za mniejszą kasę.
Nie zapomnij też o pasku - polecam polini racing, jest trochę dłuższy co polepsza prędkość max.
Pozdro.
|
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 03-03-2008 15:22
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
Polecam ci do tego zestawu wydech hebo i wario malossi i zamiast wału to przełożenia i cylek malossi sport a wału na skuter-plus nie ma do ac
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 03-03-2008 15:28
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Hehe, chodziło mi o cylinder Barikita....
Edit:
sorki, nie ma tego cyla do Ac, w takim razie wybrałbym s6 sport pro (ale ze zmianą wału)
Edytowane przez Pierzak dnia 03-03-2008 15:30 |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 03-03-2008 18:54
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
po pierwsze zabrakło ci w tym tunie przełożeń, pasek nie kevlarowy ale sport, i zamiast zaworu hebo kup lepiej same membrany np malossi
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 03-03-2008 21:22
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Polini racing nie jest kevlarowy. Zawór przy zmianie gaźnika musi być. Chyba że ktoś potrafi pzrerobic oryginalny, to wtedy będzie lepszy od hebo |
|
|
|
Fazi |
Dodany dnia 03-03-2008 21:39
|
Stały bywalec
Postów: 387
Data rejestracji: 20.02.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
po pierwsze tuning w AC nie da tyle frajdy o w LC ,a jak byś przerobił katankę na LC ? Może sie skusisz? Lepsze efekty i możliwości z cylindrami.
049 |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 03-03-2008 22:44
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
@Pierzak jak pisałem do @bakuna13 a nie do ciebie. PS. Zaworu. Zakładasz do seryjnego karbonowe membrany np malossi, zdejmujesz ograniczniki i masz identyczny zawór jak malossi.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 04-03-2008 13:57
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
A jak sie zdejmuje ograniczniki i gdzie one są a co do membran malossi to one sie szybko niszczą i mam serie.
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 04-03-2008 15:03
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jak zdejmiesz ograniczniki na seryjnym zaworze to pękną membrany, muszą być sportowe.. To te zagięte blaszki, przykręcane na 2 śrubki razem z membranami, które odgraniczają wychylenie membran.
Oryginalny zawór nigdy nie będzie tak dobry jak tuningowy. Oryginalny ma poprzeczkę na środku, a polini nie, a stage6 to już zupełnie inna filozofia, chciałbym mieć ten zawór. |
|
|
|
Kakarotto |
Dodany dnia 04-03-2008 16:23
|
Nowy
Postów: 8
Data rejestracji: 01.03.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ale membrany to dostanie razem z cylindrem, przynajmniej ja dostałem jak polini kupowałem... |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 04-03-2008 20:51
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Sprzedaj tą Katane albo przerób na LC i wtedy myśl o tunie. |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 04-03-2008 21:33
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
dlaczego? Na s6 sport pro też pośmiga. Jak ma dobry sprzęt to po co zmieniać?
A tak wogule to autor tematu chyba stracił zainteresowanie tematem..... heheh. |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 06-03-2008 06:44
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Fakt w upalne lato też pośmiga tyle że będzie musiał robić przerwy co 10 minut jazdy na wysokich obrotach i martwić się czy nie zatrze silnika.
Jak jedziesz skuterem z jego maksymalną prędkością to go katujesz. Dlatego te silniki od skuterów mają tak krótką żywotność. |
|
|
|
bakun13 |
Dodany dnia 06-03-2008 12:09
|
Nowy
Postów: 37
Data rejestracji: 08.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
nie pokazywałem się dla tego bo mam ograniczony dostęp do neta a przerobienie na wersje lc to ile by to mnie kosztowało?
|
|
|
|
wander |
Dodany dnia 06-03-2008 13:31
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
dyskusja o przerobieniu ac na lc było i to są duże koszta, dużo zabawy i ciężka dostępność części;/
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 06-03-2008 15:28
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja bym zrobił tak, kupił tą mniejszą połówkę silnika z całym osprzętem (magneto) + wał i elementy chłodzące. W sumie wyniosło by to może 300 zł. |
|
|
|
Pierzak |
Dodany dnia 06-03-2008 21:29
|
Coś wiem
Postów: 287
Data rejestracji: 27.12.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Kartery, pompa wody, przewody, chłodnica....
Boniu trzeba zmienić całe kartery, bo jest inny rozstaw szpilek. |
|
|
|
bakun13 |
Dodany dnia 09-03-2008 17:25
|
Nowy
Postów: 37
Data rejestracji: 08.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
dobra to co muszę zobić aby przerobić ac na lc ile mnie to by kosztowało i gdzie to można kupić |
|
|