Słaby v-max
|
lajten23 |
Dodany dnia 23-05-2013 21:55
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Witam chciałbym się was poradzić co mógłbym zrobić aby moja katana jechała te 75 km/h na serii. Więc tak chodzi o to że Katana ma słaby v-max 65km/h a wymieniłem przełożenia wtórne na SR (13.0 obrotów)Tyle samo leciała wcześniej. Wszystko było sprawdzone tłok nie ma luzów cylek w dbd stanie,gaźnik wyregulowany, nawet lżejsze rolki nic nie dały. Chciałbym stwierdzić że przełożenia SR nie są na v-max tylko przekładają się na moc bo lepiej jedzie pod górki i we dwie osoby. Niektórzy piszą że po wymianie przełożeń na SR wzrósł im v-max o 10-15 km/h moja katana też tyle poleci ale z przepaści. Również zastanawiam się czy przełożenia pierwotne też są blokowane bo miałem na początku 16 obrotów dzwonu na 1 koła. Mam też pytanie czy pomogły by przełożenia Top Racing 16/49 czy jak to inni mówią zabawa z regulacją a konkretnie jakie sprężynki do serii.
Edytowane przez lajten23 dnia 23-05-2013 21:56
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Volimite |
Dodany dnia 23-05-2013 22:50
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
A masz pozdejmowane blokady ?? |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 24-05-2013 13:42
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Przekladnia to wlasnie blokada
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 24-05-2013 14:44
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Oczywiście że mam zdjęte blokady chyba że dysza bo jest seryjna a czytałem że to też może być blokada a z resztą ta dysza chyba by mało dała .Katana9797 chodzi ci o to że cała przekładnia jest blokowana czyli pierwotne i wtórne czy same wtórne bo mi się wydaje że cała przekładnia bo miałem na początku aż 16 obrotów bo to taki model, czytałem że Katany miały różnie zależnie od rocznika i chłodzenia.
Myślicie że większa dysza da coś ? I czy poziom iglicy ma wpływ na v-max.
Edytowane przez lajten23 dnia 24-05-2013 16:30
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Volimite |
Dodany dnia 24-05-2013 21:05
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jeżeli podwyższysz iglice i zmienisz dysze to na pewno coś Ci da, ale licz się z tym że będzie większe spalanie. |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 24-05-2013 23:19
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Wiem że będzie większe spalanie ale czy da to jakieś zauważalne zmiany. I z kolei na jaki poziom ją ustawić bo jest na środku a dysze to chyba 70 lub 72
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Volimite |
Dodany dnia 25-05-2013 13:34
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja mam iglice na maxa i pali mi 5-6 l, cały seria tylko wydech i wariator mam zmienione i leci mi 85km/h prze super przyspieszeniu Jak zmniejszylem iglice na środek jak ty masz to leciał mi 60km/h z mulem na starcie, więc jak podniesiesz iglice na pewno zauważysz zmianiy :> |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 25-05-2013 13:58
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
No właśnie mi leci 60-65 km/h i mam odblokowane przełożenia. A tobie leciała te 60 km/h wtedy kiedy miałeś iglice na środku bez wydechu i waro ? I co powiesz na większą dysze główną jaką ty masz ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
Volimite |
Dodany dnia 25-05-2013 16:39
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 02.04.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nie mam większej dyszy. Mi leciała na samej serii na połowie iglicy tak do 65-70km/h. Zrób sobie iglice na max i zobacz jak ci bedzie chodził Daj info jak przestawisz jak chodzi. |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 28-05-2013 19:23
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A co powiecie na blokade modułu bo mam katane z Niemiec a czytałem że niektóre modele z Niemiec były tak blokowane.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 28-05-2013 20:34
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Dziwna masz ta katane. Bo moja na 13obrotów dzwonem nakeden pełen obrót koła i mam seryjne przełożenia i leci mi 75-80 i to na cylku który ma już słaba kompresje |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 28-05-2013 21:22
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A masz tłumik itp. czy full seria ? Bo ja nie wiem co mam robić wszystkie blokady zdjęte oprócz dyszy chyba że moduł jeszcze ale do końca nie wiem czy mam tą blokadę,bo katana jest z Niemiec. Pełne 13 lub troszke mniej obrotów dzwonu na jeden koła i tylko 65 km/h ale poczułem że moja katana jest silniejsza bo to przełożenia SR chociaż niektórzy pisali że powinna mi latać 70-75 km/h. Nie wiem mam plany kupno przekładni pierwotnej Top Racing lecz też nie wiem czy mi to coś da. manieks818 na jakim ty masz poziomie tą iglice.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 28-05-2013 21:27
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
Ja mam na środkowej. Przestawianie nic ci nie da . Będzieszo miał większe spalanie i trochę więcej siły. |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 28-05-2013 21:38
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A jeżeli mam seryjny tłumik który ma chude kolanko to może mnie spowalniać i co z tym modułem może być blokowany bo wymiana przekładni nic a nic ie dała na v-maxie.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 28-05-2013 21:40
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
modułu nie ma zablokowanego to nie chińczyk
Została ci regulacja napędu jak rolki docisk i sprężynki.
Zalatw sobie jakiś tani wydeszek sportowy za śmieszne pieniadze wyreguluj a i wtedy zauważysz dobre plusy odblokowania przekładni Bo póki co to licho
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 28-05-2013 21:54
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Jeżeli chodzi o napęd to tylko rolki były zmieniane na 5.9 może za lekkie ?A wszystkie sprężynki seria. Jakie sprężynki byś próbował do full serii?Chciałbym się też dowiedziać bo moja katana dziś zaczeła wchodzić na wyższe obroty i osiągneła 70km/h na prostej ale tylko przez jakiś czas mogłem tak pojeździć bo po paru minutach stękała te 62 km/h i ani więcej i też pytanie co zrobić by osiągnął te same obroty jak przy 70km/h bo potem już takich nie kręciła.Również zauważyłem że skuter się szybko grzeje bo z tłumika sie dymi po dłuższej jeździe i silnik ma dziwny zapach.
Edytowane przez lajten23 dnia 29-05-2013 22:01
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 30-05-2013 19:17
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
to masz gaźnik nie wyregulowany pewnie. Kup sport wydech to wtedy bedzie Ci ladnie pomykala
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 01-06-2013 21:57
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
Witam ! Ostatnio pobawiłem się regulacją gaźnika i wcale nic to nie dało, próbowałem na wszelkie sposoby poprzez zmiane poziomu iglicy ale to też nic nie dało tylko mi więcej pali i częściej gaśnie na niskich obrotach,więc uważam że pora by się wziąć za napęd i teraz pytanie jaką centralke i sprężynki sprzęgła byście mi doradzili do serii z przełożeniami SR. Również zastanawiam się nad kupnem wydechu i jaki szukać pomiędzy tymi dwoma LeoVince ZX czy Tecnigasa next-r który lepszy ?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 01-06-2013 22:37
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
ja osobiście wybrał bym next r , i tak się składa że swojego właśnie sprzedaję jak coś o pisz na gg 42925918 i na sprzedaż mam również gaźnik arreche 17,5
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
lajten23 |
Dodany dnia 01-06-2013 22:58
|
Początkujący
Postów: 100
Data rejestracji: 20.12.12
Pomógł: 1 Skąd: Puławy
Status upomnienia:
|
A za ile ten gaźnik?
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych) |
|
|