Co jest przyczyną v-maxa?
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 10:04
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Hello!
Mam pytanie:
Rozebrałem cały wario nie ma nigdzie pierścienia, zawirowywacz jest ucięty i zaspawany (ale nie wiem kto to robił, było tak jak już kupiłem skuter). Moja katana wyciąga 60km/h, czemu tak mało, gdzie może być "przydławiona" że ma tak niski v-max? |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 15-02-2008 10:09
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Przede wszystkim wymień wydech, potem wario, talerze sprzęgła na te od Katany WR i już poleci Ci 75-80 km/h. Później możesz pokusić się o wymianę przełożeń i cylindra. |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 10:31
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
no tak ale czemu leci teraz 60km/h? gdzie mogą być blokady, przecież bez blokad powinien lecieć te 80, prawda? |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 15-02-2008 10:41
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Katany są blokowane na przełożeniach! Jak odblokujesz przekładnie to poleci Ci te 80 km/h bez blokad. Katany z zablokowanymi przekładniami po zdjęciu "wszystkich" blokad latają tak 60 km/h mówię tutaj o wersji AC. |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 11:14
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
No tak tylko że jak byś nie zauważył mam wersje TELEFONICA MOVISTAR !! |
|
|
|
bartekkatana |
Dodany dnia 15-02-2008 11:16
|
Stały bywalec
Postów: 475
Data rejestracji: 21.12.07
Pomógł: 0 Skąd: warszawaa
Status upomnienia:
|
Czyli nie masz zablokowanych przełożeń.Wymieniłeś dysze w gaźniku i rozwierciłęś kruciec??
katana-sprzedana
polini sport
hebo np
malossi multivar
rms racing por
hebo hq
arreche 17,5
polini 20-61
malossi 15-40
v-max 120
aerox
malossi sport
yasuni c16
dellorto 17,5
malossi multivar
rms racing pro
dzwon malossi
V-max składanie |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 11:18
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jeszcze nie, ale WANDER mówił żebym nie wymieniał bo mam 68 i taka wystarczy, a króciec przecież daje bardzo mało bo podobno tylko 2km/h i trochę przyśpiecha |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 15-02-2008 11:31
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Króciec Ci nic nie da do póki masz seryjny gaźnik! Sprawdź kompresje może jest już słaba. |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 12:10
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Sory ale nie wiem o co chodzi, co to jest tak kompresja, a może jak ktoś uciął zawriowywacz to zaspawał tłumik aż za bardzo i spaliny nie mogą wylatywać wszystkie całkiem tylko sie zatrzymują (takie jakby zweżenie tam może jest) ?
Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:12 |
|
|
|
kielo90 |
Dodany dnia 15-02-2008 12:18
|
Nowy
Postów: 41
Data rejestracji: 18.01.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ja to wywaliłem i zyskałem przyśpieche |
|
|
|
zip32 |
Dodany dnia 15-02-2008 12:19
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Zobacz, czy kanał wydechowy nie jest zwężony. Po za tym może rozciągnięty pasek, za mała dysza, zła regulacja. Kompresje też sprawdź. Daj fotke wydechu.
Edytowane przez zip32 dnia 15-02-2008 12:20 |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 12:20
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a co to jest ta kompresja, ty wywaliłeś pewnie to zwężenie na kolanku, a tej blokady jeszcze nie patrzyłem foty wydechu nie mam, a pasek mam ten mitschuboschi czy coś takiego wander mówił że to jest seryjny mam ponad 9tys przebiegu czy pasek może być przyczyną?
Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:23 |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 15-02-2008 12:21
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
katany raczej nie mają zawirowacza tylko zwężkę na kolanku... musisz wymienić kolanko... a na wariu nie ma podkładki tylko jest dłuższa tulej którą musisz tak skrócić by talerze do końca sie schodziły...
Katanka-->http://www.polska...R,50/44213
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
*Cylek Malossi Sport 70ccm
*Gaźnik Arreche 17,5 (dysza 80)
*Stożek Malossi E5 Chrom
*Zawór HEBO
*Wydech Tecnigas NEXT-R
*Wario Polini Speed Control
*Gaz Box Malossi
*Pasek Polni Race
*Sprężyna MK +15%, Sprężynki HEBO czerwone
---> I tylko 85 km/h...??
*Termometr STAGE6
*Stopka boczna IGM
*Klakson od VECTRY
*Halogen H3 od świateł drogowych
*Wentylator12x12 na chłodnicy
*Kierunkowskazy Revo Demon
*Siatka we wlotach
*Przedłużka amora
*Ryfle
*Niebieskie diody w lampach w liczniku oraz katody pod skutem
*Przyciemnione klosze lamp
*Ala polerka ;p
*Skrócony tylni błotnik
Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI
http://www.superquiz.pl/?t=8586 |
|
|
|
kielo90 |
Dodany dnia 15-02-2008 12:32
|
Nowy
Postów: 41
Data rejestracji: 18.01.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wywaliłem ten taki lejek na samym początku jak się podłącza do cylka i śmiga jak głupia tylko od tego zaczęła chodzić troszkę głośniej;/ |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 15-02-2008 12:41
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
Po pierwsze katana wr(movistar) nie ma blokady na króćcu!! Ma seryjnie króciec 19!!(ja tak miałem), dysza w zupełności w gaźniku 14 wystarczy 68(u mnie latała katana 95km/h na takiej dyszy, gaźniku 14 i sportowym kominie). Moja katanka po prawidłowym zdjęciu 3 blokad(pierścień na wariatorze, wycięciu zawirowywacza(do równej blachy tłumika) i wyciągnięciu tzw "lejka" który jest na łączeniu wydechu z kolankiem wydechu(jest to prawie pod pompą wody)) miałem v-max w okolicach 80-82 km/h. A myślę że akurat movistar i mój model katanki wr jest dokładnie taki sam w podzespołach.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 15-02-2008 14:48
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ja mam WR i też nie miałem blokady na króćcu. Kompresja jest to stopień sprężania, jeśli jest na poziomie 6 to już trzeba wymienić pierścienie na tłoku. Sprawdzasz to specjalnym przyrządem do mieszenia kompresji który wkładasz zamiast świecy i kopiesz. A sprawdzałeś w jakim stanie są okładziny na sprzęgle i rolki? |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 14:53
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
rolki przed wczoraj wymieniłem, a za sprzęgło się jeszcze nie brałem bo nie wiem jak je dokręcić |
|
|
|
kielo90 |
Dodany dnia 15-02-2008 14:55
|
Nowy
Postów: 41
Data rejestracji: 18.01.08
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
kluczem pneumatycznym najłatwiej |
|
|
|
Smaku |
Dodany dnia 15-02-2008 14:57
|
Stały bywalec
Postów: 428
Data rejestracji: 01.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tylko że ja nie mam pneumata i nie wiem kto ma |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 15-02-2008 14:58
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jedź do stacji wulkanizacyjnej tam Ci to zrobią za free. |
|
|